Asian Beauty

Ik bestelde ook altijd voor mijn moeder en mijn zusje, dus ik krijg best veel

Heb je ook al een mail van Yesstyle gehad?

Nee, dat niet. Heb er wel recht op in principe. Jij wel?

Nee, ik dacht dat Yesstyle me automatisch zou mailen. Dus ik ben nu weer bezig met een mailtje

1 like

Pfff over twee weken krijgen we pas instructies? :frowning:

1 like

Moet je de zonnecrèmes terugsturen of niet?

Ik kon voor 2 opties kiezen. Optie 1 is terugsturen en je geld terug. Optie 2 is zonnebrand houden en een tegoedbon.

1 like

Bij mij was het iets minder :sweat_smile: had geen mail gekregen dus een bericht gestuurd via de site. Dacht dat ik mijn mailadres verkeerd had ingegeven dus ook via messenger gecontacteerd.
Via mail kreeg ik dan toch de reactie ‘iedereen zou een mail moeten ontvangen hebben’ en toen ik zei van niet stuurde ze bij wijze van spreken ‘toch wel maar zie hieronder nog eens de mail’.
Via messenger kreeg ik reactie dat er een kortingscode was aangemaakt, ik kon dus niet kiezen maar ik was toch al van plan om daarvoor te gaan.
Beetje rare situatie dus maar uiteindelijk heb ik wel wat ik hoopte haha.

1 like

Ik heb van little wonderland vandaag nog een mail gekregen dat ze nog niet weten hoe ze dit gaan oplossen? Vreemd zeg.

Edit gisteren bericht gehad met een kortingscode :grin:

@wompie @Acculader
Je kan nu je geld terugvragen bij Yesstyle!

2 likes

Bedankt voor het laten weten!

PSA: In je YesStyle account kun je nu een refund aanvragen als je de purito sunscreen dit jaar hebt gekocht. Onder Order History!

Edit: ik dacht dat ik dit vanochtend al had gepost maar blijkbaar niet haha, het is direct terug gestort.

Heeft iemand al van Little Wonderland gehoord mbt Purito?

Hee ik zou nog laten weten hoe grapefruit bevalt! Heb hem vandaag voor het eerst geprobeerd, wilde eerst nog mijn oude lippenbalsem opmaken. Vind Berry een stuk lekkerder. Grapefruit ruikt eigenlijk meer naar sinaasappel (wel logisch eigenlijk omdat het allebei citrusvruchten zijn, dat ze veel op elkaar lijken) en ik hou helemaal niet van sinaasappel :weary: Qua werking is het hetzelfde als Berry. Als deze op is, ga ik terug naar berry, zou deze niet opnieuw kopen haha

1 like

Thanks voor de review, wat leuk dat je er nog aan dacht! Maar oh dat is wel balen, en het duurt ook zo lang tegen dat het potje leeg is lijkt me. Dan moet ik alvast niet meer in de verleiding komen om deze ook alsnog te bestellen!

1 like

Ja klopt, met mijn vorig potje heb ik - bij dagelijks gebruik - ook meer dan een jaar gedaan. Het is nog steeds een fijn product, maar ik ga me vast op den duur storen aan de sinaasappelgeur. Ik had veel beter appel kunnen nemen, die lijkt me wel heel lekker.

1 like

Yesstyle heeft op heel veel producten 60% korting dus ik heb nu eindelijk de holy grails besteld om uit te proberen:

Was nu 85 euro kwijt incl 10% korting omdat dit m’n eerste bestelling daar is. Ben benieuwd!

7 likes

Ik ben deze producten sinds 2 maanden dagelijks aan het gebruiken en merk enorme verschillen qua hydratatie. Normaal heb ik in deze periode last van droge plekken t.h.v mijn wangen, en een doffe uitstraling. Vooral de toner en de secret key treatment essence zijn mijn nieuwe holy grails!

3 likes

Omg doei geld. Bedankt voor de tip haha!

1 like

Ik heb nu een maandje alles binnen denk ik? De All Clean Balm en Good Morning Gel Cleanser vind ik heel fijn, evenals het lsseeping mask en de 30 days miracle toner. De hyaluronic acid toner heb ik nog niet gebruikt, eerst die van TO opmaken. En ik heb sterk het idee dat ik van de deep sea pure water cream puistjes krijg, beetje zelfde reactie als ik vorig jaar op TO niacinamide kreeg. Nu is mijn huid alsnog rampzalig atm, maar dat komt door de mondkapjes. Dus ik zie niet per se een verbetering door alle producten helaas. Als iemand nog een betere optie heeft tegen mascne hoor ik het graag :smiley: