@jojo ah top, ik was tot ongeveer dezelfde conclusies gekomen.
Denk ook niet dat ze het spel gaan winnen
@jojo ah top, ik was tot ongeveer dezelfde conclusies gekomen.
Denk ook niet dat ze het spel gaan winnen
Volgens mij is het bij de Amerikaanse versie ook zo dat er zelfs geen pen en papier in huis is, om het ze moeilijker te maken voorgaande match ups uit te werken. Als dit bij de NL versie ook zo is in combinatie met de korte tijd, lijkt het me echt heel lastig
Ik ben misschien wat dom, maar waarom kan bv Denzel/Yasmin niet?
Door combinaties te proberen. De match-up uit deze aflevering gaf heel veel info, omdat er zoveel beams waren en best wel wat nieuwe koppels. Dus dan ga je gewoon opties proberen (als die bij die dan is dat geen match, kan dat dan nog met het aantal beams bij de andere afleveringen). En D&Y kunnen dus geen match zijn omdat je dan in andere afleveringen niet op het goede aantal beams uit kan komen.
Nee ze mochten idd geen pen en papier!
Yasmin en Ivo moeten wel een match zijn, kan gewoon niet anders
Wat leuk dat Jaap en Shanice een perfect mets zijn!
Oh en ik hoop echt dat Denzel en Yasmin geen match zijn
WTFF dan mag je op date en dan kies je iemand waarvan je weet dat het niet kanā¦deze mensenš
De kans dat die 2 een match zijn schat ik niet hoog in. Ik weet niet waarom, maar vind ze totaal niet bij elkaar passen
Ik vind ze wel bij elkaar pasen. En hoop het ook, allebei schijtirritant
Was het nou Delano waar Yasmin toen de hele tijd random mee ging zoenen een paar afl terug?
Ja same ik vind Denzel ook heel jong overkomen, en zij wilde toch juist iemand die haar zou tegenspreken?
Nee Denzel
Wie verzint elke keer die domme opdrachten
Ik weet niet wat ik dommer vind, de opdrachten zelf of dat Kaj steeds de opdracht uitlegt en dan zegt āen ik noem deze opdracht: ā¦ā
Ik hoop dat de mannen een keer minigolf met hun piemel moeten doen als opdracht. Past wel goed in het rijtje opdrachten.
Haha ja ik weet niet of je de Amerikaanse versie ook hebt gekeken, maar de NLse is echt zoān 1-op-1 kopie van de amerikaanse. Daarin zeggen ze altijd: āIn a challenge I like to callā¦ā
En ik noem deze opdracht: piligolf
@crazyplantlady hahaha ja zo slecht ook steeds dat ālock maar inā en ābiemsā
Waarom kunnen Jamal en Dividivi nou geen match zijn? Hoe hebben ze dat beredeneerd?
Volgens mij waren er bij de vorige match up 2 beams, 1 voor Boudewijn en Michele en 1 voor een onbekend stel.
Maar toen later bekend werd dat Shanice en Jaap een perfect match waren, werd duidelijk dat de 2e beam voor hun stond. En Dividivi en Jamal zaten toen ook samen, maar als zij een perfect match waren geweest waren er 3 beams geweest. Maar correct me if iām wrong!