Are You The One?

Ja echt fantastisch voor het programma als dit gebeurt, dan heb je eigenlijk 10 truth booths in 1.

Ik vond het echt naar om te zien hoe Ivo tekeer ging tegen Shanice. Elke keer dat “ben je dom ofzo?!!” en zo agressief, op zo veel vlakken niet ok die jongen, verschrikkelijk. Past dan wel weer helemaal bij Yasmin want jeetje wat vind ik haar vervelend. Ik snap ook wel dat Shanice dat zei: als die 2 ruzie hebben is de wereld toch te klein?

1 like

Omg ja, dat is ook wel te zien in de aflevering van volgende week waarin ze roept 'hij moet niet bij me in de buurt komen want dan maak ‘m dood’ oid. Weet niet zeker of dat tegen Ivo was, maar in ieder geval een idiote uitspraak.

Vond dat van Rabia trouwens ook wel apart. Ze ging helemaal tekeer tegen Irene met ‘PRAAT NIET TEGEN ME’ terwijl Irene mijn inziens niets verkeerd heeft gedaan. Het wordt allemaal zooooo erg opgeblazen en pfff, doe gewoon rustig

1 like

Ja uit de preview leek het te maken te hebben met Jaap, en ik denk dat de opmerking van Damiet er ook bij hoorde (“je noemt mijn vriendin toch geen slet?”) want het zal me niks verbazen als Jaap zoiets zegt over Yasmin
Niet dat ik het daarmee eens ben maar Yasmin zoende ineens (tenminste: zag ik niet aankomen) met Denzel en ik vind Jaap wel zo’n simpele ziel die Yasmin dan een slet noemt

Ik bedenk me nu trouwens dat ik ook met opgetrokken wenkbrauwen zat tijdens het gesprek tussen Boudewijn en Michele, over het “niet oprecht zijn”
Want wow wat ging hij daar vol in? Alles lag meteen aan haar, hij stond totaal niet open voor een gesprek, praatte door haar heen. Ik kreeg daar een heel naar gevoel bij
Maar goed, perfecte match dus :upside_down_face:

Die reactie van Boudewijn vond ik ook overdreven en onsympathiek, maar verbaasde me eigenlijk niets want vind hem vanaf het begin al een arrogant kwalletje :grimacing:

2 likes

Ik vond Boudewijn tegen Maartje ook zo raar doen ineens. Bijzonder ventje!

4 likes

Ughhh Yasmin is zo irritant
En ik vind Shanice eigenlijk best leuk!

1 like

Mee eens, Ivo daarentegen kan ik echt niet uitstaan

1 like

Echt zo vreemd dat Denzel ineens vol voor Yasmin gaat, ik zie dat echt niet en ik hoop ook dat ze geen match zijn want ik vind m daar te leuk voor (ook al vond ik die opmerk wel kut voor Floor “ik zou nergens liever willen staan dan hier” oid)
En ik vrees dat Divi en Jamal volgende week geen match blijken te zijn, gezien de preview :sob:

Verder zie ik Jaap en Shanice wel voor me als match, Ivo en Floor ook wel (jammer voor Floor wel) en misschien toch Damiet en JB

Lekker typisch ook dat Ivo zo boos werd op Floor dat zij hem “dom weg zette” en hij elke dag lijkt te schreeuwen naar Shanice dat ze zo dom is :upside_down_face::upside_down_face: verschrikkelijke vent

2 likes

Oke ik voel me echt een complottheorist met dit allemaal proberen uit te zoeken maar ik moet het gewoon weten haha. Ik loop alleen helemaal vast.

Samenvatting

Obv afl 6 zijn er 4 koppels goed van de volgende setjes (8, want Michelle-Boudewijn zijn een match en Maartje en Delano zijn geen match vanwege afl4 waarin er maar 1 beam was = voor Michelle en Boudewijn)
Irene-Joey (1x gekoppeld)
Jasmin-Denzel (1x gekoppeld)
Shanice-Jaap (3x gekoppeld)
Rabia-Maxim (1x gekoppeld)
Dividivi-Jamal (2x gekoppeld)
Damiët-JB (3x gekoppeld)
Floor-Ivo (1x gekoppeld)
Faby-Tycho (1x gekoppeld)

Obv hiervan denk Shanice-Jaap, Damiët-JB en misschien Floor-Ivo.
Eens met @Brum dat met de preview lijkt alsof Divi en Jamal geen match zijn.
So far, so good. MAAR als je dan kijkt naar afl 3, waarin er maar 1 beam nog over is…
Daar zijn en Shanice-Jaap en Damiët-JB gekoppeld, dus er kan er maar eentje juist zijn.(of het is wel Divi-Jamal en dan kan deze theorie de prullenbak in, want dan zijn Shanice-Jaap én Damiët-JB niet goed.) Verder zie ik Divi-Joey ook nog wel gebeuren en dat Rabia-Jamal een match zijn (afl. 2 beide gekoppeld, 2 beams over)

Conclusie: ik zit vast en ik wil het weten want my oh my, wat een groep :upside_down_face:

Edit: wacht…
Shanice-Jaap
Rabia-Jamal
Divi-Joey
Damiët-JB
Floor-Ivo
Oke hier wil ik wel op inzetten

Edit 2:
De edit kan helemaal niet, want Floor-Ivo, Rabia-Jamal en Divi-Joey zitten in afl 1 gekoppeld maar daar zijn maar 2 beams…KAK

3 likes

@Doperwtje haha heerlijke analyse, ik ben onder de indruk van de effort!

Ik mis ook echt de Wikipedia pagina die bij de Amerikaanse versie wordt bijgehouden, met kansberekening van match mogelijkheden, ik ben daar zelf niet slim genoeg voor helaas

Ik zie Jamal en Rabia ook nog wel bij elkaar inderdaad en ik hoop eigenlijk dat Damiet en JB GEEN match zijn want ik vind haar ook te leuk voor hem

En wanneer Irene praat doet ze me zo vaak denken aan Yolanthe :no_mouth:

1 like

Ik zit er zo diep in, dat wil je niet weten. Ik keek bij de Amerikaanse versie ook op wiki en die andere sites voor statistieken want dat kan ik echt niet hahaha

2 likes

Ik vind alle meiden te leuk voor JB en Ivo hahah

1 like

Ze mogen wel matchen met Yasmin van mij, maar verder: eens

1 like

Oja die was ik vergeten hahahha, dat mag ook wel van mij

Ik had echt medelijden met Floor. Kon zo met haar mee janken

Ik vind Fleur zo leuk en zo mooi en ik vind het echt jammer dat ze elke keer een connectie probeert te maken met iemand en dat er dan weer iemand tussen komt.

Ik vind Yasmin echt vervelend, ze weet gewoon dat ze goed in de smaak valt en die hele air die om haar heen hangt. Ugh. Wel mooi dat ze inmiddels een beetje door de mand valt en dat iedereen zich aan haar begint te ergeren.

Maartje lijkt overigens wel een figurant, lol.

1 like

Ik vind Maartje dus echt knap.

Yasmine is ook knap maar weet dat echt en dat maakt d’r zo arrogant. Zou geen vrienden met d’r willen zijn. Veel te bang dat ze achter m’n vent aan zou gaan. Vgm doet ze het soms ook puur om te laten zien dat zij die strijd toch wel ‘wint’ omdat mannen haar gewoon super knap vinden.

Mijn man kan ook niks van statistiek maar zit in Excel wel mogelijke scenario’s uit te werken :joy:

Samenvatting

Ik vind Ivo echt overkomen als een verschrikkelijke vent, bahhh. Hopelijk voor iedereen daar is hij in het echt sympathieker. En ik vond het heerlijk dat JB even op zijn nummer werd gezet door Damiët. Jammer dat sommigen (JB, Yasmine) echt niet daar lijken te zijn voor iets serieus.

Kreeg trouwens ook sterk het idee dat Maxim het veel erger vond dat ze geen match zijn dan Faby. En in het algemeen dat de koppels een stuk minder vast /steady zijn dan in de Amerikaanse versie, maar misschien ligt dat ook aan de beperkte tijd die ze hebben.

6 likes

De excel-sheet lijkt nog te werken ook :scream: De speurneus heeft gesproken: er is precies 1 match tussen de koppels Jaap & Shanice, JB & Damiët en Jamal & Dividivi.
Tycho & Maartje kunnen geen match zijn, net als Joey & Faby, Ivo & Irene, Delano & Yasmine (haha!) en Denzel & Rabia

Benieuwd of ze hier zelf ook achter gaan komen door scenario’s uit te werken? Zou daar überhaupt wel tijd voor zijn met het tempo waarop dit programma is opgenomen?

1 like