Are You The One?

Dit klopt qua beredenering wel, alleen ging het niet over vorige keer maar over de derde match up. Alle andere stellen van die keer, zijn automatisch geen match

Ook een uitkomst daarvan is overigens dat JB en Damiet geen match kunnen zijn! Heeft helemaal geen aandacht gekregen in de aflevering en ik had daar ook nog wel een match in gezien, maar niet dus

1 like

Ik ben echt een nerd en ik heb een schema gemaakt van de mogelijke matches. Een aantal dingen uitgeprobeerd en behoorlijk wat kunnen afstrepen. Ik ben vrij zeker dat Maartje en Denzel een match zijn.
Ik heb ook een hele stomme theorie. Ik heb in het schema de deelnemerslijsten overgenomen van de website van rtl, in die volgorde. Tot nu toe staan alle matches ook op hetzelfde nummer op de lijst. Het zou toch een stunt zijn als die lijsten echt de matches corresponderen.

5 likes

Oeeeh als je je schema wilt delen… :blush:

Dit is het schema dat ik op het moment heb, ben zo benieuwd naar de volgende aflevering!

4 likes

Zwart blok kan dus niet meer, was betekenen de rode blokken?

1 like

Ohja sorry😅
Zwart kan idd niet meer want er is al een perfect match.
Weet niet of het op de foto goed overkomt maar lichtrood is een no match in de truth booth en donkerrood is wat niet kan obv match-ups

1 like

Dit is wat ik nu heb! Ga later nog even verder puzzelen. De koppels die niet kunnen heb ik achterhaald door die te proberen en dan kijken of het uitkomt.

4 likes

Dit zou een leuke vraag zijn voor in de aivd kerstpuzzel haha

2 likes

Net nog even verder gegaan. Nadat ik denzel en Maartje wist, was de rest erg makkelijk uit te vinden.

spoiler, alle matches

Dit is ‘em. Geheel in overeenstemming met mijn theorie.

10 likes

Ben heeel benieuwd of je gelijk gaat krijgen

2 likes

Spoiler over mogelijke matches Interessant! Volgens mij zijn Yasmin en JB, Damiet en Maxim, dividivi en delano en Faby en Tycho nog laaaang niet in de buurt.

Ben ook benieuwd of je gelijk gaat krijgen

1 like

Jaa als ik Yasmin en JB samen zie krijg ik echt error, hebben zij uberhaupt een keer gepraat?:joy:
Zelfde met de rest, zie het niet zo snel gebeuren, behalve Rabia en Jamal

1 like

Nee en Maartje, ik heb het idee dat niemand haar ziet staan en ze gelijk wordt gefriendzoned? Zie haar ook totaal niet met Denzel, omdat ik het idee heb dat hij alleen z’n pik achterna loopt

3 likes

Ik vind dat zo jammer want het lijkt me echt wel een leuke meid en vind haar echt knap. Vind het stiekem wel leuk dat Y&D dus blijkbaar geen match zijn gehehe.

4 likes
Samenvatting

Oke deze aflevering ging als een speeeeer. Wel interessant om te zien dat je theorie echt nét niet klopt. Want er zijn nog maar 2 koppels niet goed en volgens dit schema zouden dat er dan 3 moeten zijn.
Ben heel benieuwd wie met wie moet.

Samenvatting

Ik heb de aflevering niet gezien, maar nu de wikipedia pagina erbij gepakt en mijn schema klopt nog steeds! De twee die niet kloppen zijn Yasmin en Denzel en Maartje en JB, want die zijn precies omgekeerd. De rest klopt allemaal

Are You The One? De Perfecte Match - Wikipedia

5 likes
Samenvatting

Lol ik keek verkeerd, dacht dat divi en delano nu niet gematcht waren in de aflevering maar was wel zo

1 like

:scream:

aflevering vandaag + jouw lijst

Zou wat zijn als Yasmin en Denzel geen match zijn, benieuwd naar de reacties.

2 likes
Samenvatting

Yasmin is in staat haar kont tegen de krib te gooien en Denzel alsnog voor haar te laten kiezen. Het gaat ineens allemaal net even te makkelijk dus ik ga er niet van uit dat ze de volgende keer 10 beams hebben

Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?

1 like

Ik vraag me af waarom Maxim en Floor nog steeds aan het zoenen zijn in bed terwijl Maxim het laatst oh zo erg vond dat hij geen match was met Faby? Hoe oprecht ben je dan??

6 likes