176 tickets? Respect!!
Haha ja ik was gisteravond rond 22:00 begonnen en vandaag dus verdergegaan! Ik luister vaak ondertussen een audiobook ofzo, dan vind ik het niet erg om lang door te gaan.
Heeft iemand toevallig nog van die autobanden in storage en die je niet gebruikt? Of van die bandenspeeltjes (die halve)?
Yes
Wanneer komen er eigenlijk herfst items of diys? Heb zin om mijn eiland om te gooien naar herfst thema
Ik kan vier varianten bestellen voor je: een volledig witte, een rode met zwart blad, een lichte houten met wit blad en donkerbruin met wit/marmerachtig blad! Ik weet niet of ik me die marmeren look echt zie of dat het aan mijn ogen ligt haha Welke wil je?
Jaaa, ik heb hem ook net gezien en er komt zoveel leuks aan! Ik dacht ook dat ze alleen Brewster gingen aankondigingen, maar er komt echt zoveel meer.
Het farmen en koken lijkt me heel leuk en ook het dorpje op Harvs eiland. Oh en de DLC! Die ga ik sowieso kopen. Jullie?
Kapp’n
Ziet er echt goed uit!
Ik ga dlc ook kopen, heb happy home designer ook best wat gespeeld, tof dat het nu zo in de main game verweven zit!
Echt even huilen ik heb alles van m’n Switch verwijderd omdat ik er niks meer mee deed??? En nu ziet het er allemaal zo leuk uit wat eraan komt omg
Wow!! Wat een bizar grote update??? Zo veel zin in. Ik overweeg een dag vrij te vragen als ie uitkomt
Ja, er kwam maar geen einde aan! Ik dacht echt, oke nu zijn ze wel klaar. En kwam er nog meer. Maar zo leuk
Waaaah geweldig die nieuwe update!
Dat wordt weer mijn hele eiland omgooien en uuuuuuren spelen!
Jaaaaa! Heb hem ook gezien en ben zo enthousiast.
Ja dat koken is leuk! Lekker soep maken
Ik ben de lol er in een beetje kwijt, maar na deze update ga ik het weer proberen!
Ah leuk! Ik heb mijn spel sinds mei niet meer aangeraakt, maar ik ga binnenkort zeker weer beginnen.
Ik ben hem opnieuw aan het installeren en hoop op een wonder
Wat leuuuuuk! Dat wordt alvast sparen, zullen we de discord maar weer actief maken voor het verkopen van onze knollen?