Animal Crossing

Vind de update echt tof en veel meer dan ik verwacht had! De dlc ga ik ook wel kopen denk ik :money_mouth_face: Tijd om m’n eiland helemaal te verbouwen :smile:

Houd er rekening mee dat dit de laatste gratis major update is!
Ben zo hyped <3 eindelijk weer wat figuren terug die ik graag terug had willen zien.

3 likes

Ohh ik heb al maanden niet gespeeld, maar word hier wel enthousiast van.
Is de discord nog een beetje actief?

Zeker zeker!

1 like

Oeh leuk! Ik kom weer is kijken.

1 like

Leuk man! Een goede reden om m’n eiland weer af te stoffen!

Ben heel benieuwd! Denk wel dat ik m’n eiland opnieuw ga beginnen misschien

Mijn dochtertje speelt vaak op mn eiland en dan moet ik ook vaak even spelen van haar, verder was ik er ook wel klaar mee. Ik speelde vandaag toevallig nog best lang en ging naar elke oktober dag timetravellen voor het dagelijks wisselende halloween artikel.

Maar die update ziet er wel leuk uit ja, alleen voelt het nu alsof ik alles al heb gezien en het dan minder leuk is als het er echt is? Ook ga ik niet echt met vrienden in de koffiecorner zitten haha dus die is niet echt een toevoeging denk ik.
Dat farmen is wel leuk.

Naar aanleiding van jullie berichten even de trailer(s) bekeken. Ik ben mega enthousiast! Kan eigenlijk echt niet wachten. Tijd om de Switch onder het stof vandaan te halen en een nieuw eiland te beginnen. Zie jullie snel, joe! :grimacing:

3 likes

Eindelijk!! Al hadden sommige dingen er eigenlijk al vanaf het begin in moeten zitten haha

3 likes

Ik ga m’n eiland platgooien om op die manier een beetje opnieuw te beginnen. Hoop niet dat ik halverwege het proces spijt ga krijgen haha. Volgens mij wordt het echt een pleuriswerk :sob:

Ben wel enthousiast over de update en dlc maar vind het jammer dat bepaalde qol changes waar ik op gehoopt had niet genoemd zijn. Zoals de eeuwige dialoog met de dodo’s en als je iets meerdere keren wil craften.

3 likes

Ik zou zelf wel opnieuw willen beginnen maar dan ben ik mijn favoriete inwoners kwijt. Molly, Marshall, Raymond en Cranston. Dus ik ga de boel ook maar eens verbouwen. Ben zo enthousiast over de update! Laat november maar snel komen!

1 like

Iedereen nu.

Ik ben vorig jaar opnieuw moeten beginnen toen ik van switch life naar een switch ging en mijn eiland niet goed had opgeslagen. En ik heb daar juist nu nog spijt van. Ook echt al zeker een half jaar niet gespeeld. Nu dus wel zin om weer te gaan beginnen met die update!

8 likes

It’s me! Was wel een lastige beslissing omdat ik biskit kwijt zou raken. Verder geen spijt van tot nu toe. Vind alle vissen en insecten vinden eigenlijk juist leuk.

Het eerste wat ik dacht toen ik de DLC zag: “Oh, kost geld, hm”
Halverwege het filmpje: “DAN KAN IK EINDELIJK CRANSTON’S STARTER HOME VOOR HEM OPKNAPPEN” :heart: :heart: :heart:

7 likes

Ahhh nog iemand die fan is van Cranston :heart: Heb hem niet meer, maar ik heb wel zijn amiibo dus kan hem ooit weer uitnodigen. Zijn echte huis is zooo mooi!

2 likes

Oke, dus ik heb in de 1,5 jaar dat ik speel nog nooit vijf sterren gehad voor m’n eiland. Ik speel sinds september weer wat meer en was gewoon lekker bezig met m’n eiland versieren. Ga ik vandaag naar Isabelle, heb ik gewoon eindelijk vijf sterren! :scream: Nu kan ik eindelijk gouden rozen en de lelies van dalen krijgen, omg.

En gisteren had ik eindelijk m’n meest begeerde diy gekregen, namelijk de mush lamp. Goeie week, haha.

5 likes

Ik heb alleen de meest nutteloze mush diy’s, namelijk de wand en de umbrella, lol. Heb volgens mij vorig jaar November bijna niet gespeeld, dus hoop ze dit jaar allemaal wel bij elkaar te sprokkelen.

Ik ben nu bezig met stukjes aan m’n eiland verbeteren waar ik nog niet tevreden over was en om alvast ruimte te maken voor nieuwe dingen. Ben te gehecht aan m’n villagers om overnieuw te beginnen en alles platgooien vind ik te veel moeite :laughing: Wel leuk om er weer lekker mee bezig te zijn!

Cranston is mijn kleine knoeizak. Als ik hem een nieuw kledingstuk geef vind ie het altijd helemaal geweldig want ‘op mijn andere heb ik geknoeid’

2 likes

Haha aww. Ja hij mag alleen zijn verhalen over ‘reverse snacking’ wel bij zich houden, dat hoeft van mij allemaal niet zo.

1 like