Animal Crossing

Ohja zou goed kunnen hoor dat fossielen het makkelijker/sneller maakt! Ik vind het ook jammer dat sommige items in het huisje worden gezet. Vind het zo inderdaad wel leuker om foto’s te verzamelen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Welk liedje heb je hem laten spelen? :smiley: en iron wall lamps helpen ook inderdaad met cadeaus, ze leveren veel punten op

Animal island :grinning_face_with_smiling_eyes:! Dus nu weer een extra liedje. Ben ook nog ect een beginner mn eiland ziet er niet uit. Maar heb er eventjes geen tijd voor. Probeer wel paar x per week te spelen en wat basic dingetjes te doen. En ondertussen leuke plannetjes verzamelen om uiteindelijk een mooi eilandje te bouwen

Ingepakte, geanalyseerde fossielen geven is inderdaad de makkelijkste en snelste manier om hun foto te krijgen! Die zetten ze dus ook niet in hun huisje (als dat iets is wat je belangrijk vind). Ook de iron wall lamp werkt, want die is veel waard en die hangen ze niet op. Drie ingepakte stuks fruit geeft ook veel punten trouwens.

Ik doe eigenlijk alleen op hun verjaardag moeite om ze iets te geven wat ze echt leuk vinden haha. Ik gebruik deze website om cadeaus voor ze uit te zoeken.

3 likes

Bedankt voor alle tips!

Ik was ook today years old dat ik erachter kwam dat je ook echt hard kan rennen als je B ingedrukt houdt… :see_no_evil: (maar niet door bloemen dan gaan ze stuk!)

Ik kwam er echt pas laat achter dat je dan bloemen kapot maakt, ik wist toen ook nog niet dat je ze kon kruisen enzo. Dus toen was ik een keer bij iemand van hier op bezoek en toen ging ik vol door die bloemen heen, alles kapot maar wist ik veel. Ik kwam er later pas achter dat het kruisen van bloemen een ding is oeps

1 like

Hahaha ik kwam daar ook zoooooo laat achter dat je kan rennen

Ik had dat met zwemmen haha

Hahahaha oeps! Ja ik ging laatst turnips verkopen op een eiland en als ‘betaling’ vroeg hij of je dan de bloemen water wou geven :joy:

1 like

Oké ik kom hier nu pas achter. Na een jaar spelen🤣

1 like

Ik wou dat kleren kopen in real life ook zo makkelijk was.

‘Ik wil dit’
Past altijd
Even wat takjes verkopen om het te kunnen kopen
Blij

6 likes

Aw zo jammer dat de discord dood is, wel begrijpelijk want heb zelf ook al maanden niet meer gespeeld. Probeer het nu weer wat op te pakken, die extra slots voor designs maken het ook wel leuker.

Is er iemand die mij aan de witte dining sofa kan helpen? Dat bankje aan de camper vast op het bovenste plaatje bedoel ik.

image

3 likes

discord dood? We zitten er nog iedere dag in te chatten :open_mouth:

Ooh huh, kijk ik dan verkeerd?!

Edit: ik keek bij Nooks cranny daily en sharing is caring, maar zie dat de general chat wel lekker gaat nog. Gelukkig :grin:

1 like

Voor wie het leuk vindt: Uniqlo heeft net een Animal Crossing collectie uitgebracht! Animal Crossing: New Horizons UT Collection | Women | UNIQLO

2 likes

Thanks voor de reminder, ik heb gelijk twee shirts besteld :grin:

2 likes

Super leuk! Welke heb je gekocht? Ik heb het shirt met Celeste besteld en de groene tas, die stond eerst niet op de website maar wilde hem heel graag, dus ben onwijs blij dat ie toch ineens erbij stond!

1 like

Ik heb net precies hetzelfde besteld! Bedankt voor het delen, want anders was ik het sowieso vergeten.

2 likes

Leuk!! Het DAL shirt (eigenlijk een mannen shirt, maar boeiend) en het roze Tom Nook shirt.

1 like

Huh hanger rack ken ik niet eens :open_mouth: Keukeneiland kan ik je wel aan helpen als je nog niks hebt. Ben sinds een paar dagen weer gaan spelen. Laat het maar weten.

Na 176 tickets Pietro meegenomen van mijn villager hunt! Was ook voornamelijk naar hem op zoek (en Tasha), heel veel leuke villagers achtergelaten op hun eilandje, maar de aanhouder wint blijkt wel weer.

4 likes