@mercurysummer Hij is er hoor! (: Zijn roze shirtje is hij wel verloren tijdens de verhuizing
Dit zijn nu mijn bewoners. Van Peewee en Becky wil ik echt af, Sheldon zou ik ook niet erg vinden. De rest vind ik echt superleuk!
@mercurysummer Hij is er hoor! (: Zijn roze shirtje is hij wel verloren tijdens de verhuizing
Dit zijn nu mijn bewoners. Van Peewee en Becky wil ik echt af, Sheldon zou ik ook niet erg vinden. De rest vind ik echt superleuk!
Ik twijfel of ik mijn eiland zal resetten. Ik speel bijna nooit meer, en misschien dat ik dan weer wat motivatie krijg ofzo. Had mijn nintendo online ook opgezegd een tijdje terug. Het enige wat me tegen houdt is dat ik dan ook al mijn fruit en bloemen kwijt ben en ik het wat zonde vind om weer online te nemen om fruit te gaan verzamelen…
Ken je iemand in jouw omgeving die het speelt? Voor een lokale verbinding heb je geen Nintendo Online nodig.
Nee helaas niet, maar ik ben ook wel een beetje van alles of niet. Dus ik vermoed dat ergens de komende dagen mijn eiland gewoon gereset wordt Dan maar wat minder fruit en bloemen
Ik twijfel ook heel erg of ik wil resetten. Ik heb nu tijd om te spelen, maar ben bang dat ik snel geen tijd meer heb en dan spijt heb van mijn keuze… What to do.
@papierhier en @Stjerne ik wil jullie wel helpen aan fruit en bloemen. Alleen dan hebben jullie wel Nintendo online nodig
Ik heb 4 weken terug mijn eiland gereset en het was de beste keuze ooit. Speel weer dagelijks en doe alles lekker rustig aan. Het fijne aan het spel is dat je geen haast hebt, dus als je niet zoveel tijd hebt, maakt dat niet uit.
Jaaa leuk! Heb je leuke starter villagers?
Heb je nog goede tips voor de foto’s? Ik doe alles voor ze, geef ze dure cadeaus maar krijg niks Ik ben echt iets aan t vergeten of verkeerd aan t doen
Ingepakte, geanalyseerde fossielen geven!
Nee haha! Een poes die Katt heet en een leeuw die Budd heet geloof ik. Wel al m’n tent geupgrade naar een huis en morgen word het museum geupgrade
Haha serieus!!
leuk cadeau. Ga t eens proberen. Ik verkoop die fossielen altijd. Net kk slider een geheim liedje laten spelen jeej. Had ik gwn gevonden op een website.
Drie keer daags met ze praten, liefst op verschillende momenten. Opdrachten voor ze doen. Items geven waar ze blij van worden. Brieven sturen. De prijs van de items maakt niet uit, het gaat er meer om wat ze leuk vinden
Oh ik had video’s opgezocht en die zeiden zoals hierboven genoemd inderdaad ingepakte fossielen. Zoek je dan online op wat ze leuk vinden?
Ik geef elke dag iron wall lamps omdat die veel punten opleveren en je villagers die niet ophangen. De originele huisjes zijn mooier vind ik
Nee. Voorbeeld van mijn bewoners:
Chadder houdt erg veel van “luxe” items. Dus ik maak vaak items (iron bench bijvoorbeeld) voor hem. Of ik geef hem items uit de classic lijn. Met Cheddar en Alfonso ben ik nog bezig, de rest heb ik al. Cyd houdt van muziek dus gaf ik elke dag een cd. Gala, Bea en Peanut houden erg van girly dingen. Dus die gaf ik vaak kleding of schattige items.
Ik heb nog nooit een fossiel gegeven aan iemand haha. Ik heb nu aardig wat foto’s (volgens mij 12, zou zo even kijken) en het is altijd gewoon even aftasten naar wat voor items ze leuk vinden
Ohja en nooit dezelfde item 2x aan een bewoner geven
Ah thanks voor je uitgebreide antwoord
Ahhh tuurlijk, geen dank
Vind dit nu een van de leukste dingen om te doen in AC, omdat ik vrijwel alles al “klaar” heb. Het is dus vooral belangrijk elke dag meerdere malen met je bewoners te praten en items te geven die ze leuk vinden. Ze vinden een item leuk als er van die bloemetjes om hun heen komen (als emotie als je snapt wat ik bedoel haha)
Edit: ik heb inderdaad 12 foto’s
Ohh grappig, ik had echt al mijn bewoners meerdere fossielen gegeven en kreeg dan vrij snel de foto’s Jouw manier klinkt wel als iets wat het spel leuk houdt, ik vind het alleen jammer dat ze alles in hun huisje zetten en met fossielen is dat niet