Animal Crossing

Ik heb van de week na 6 maanden mijn switch ook weer afgestoft om wat Animal Crossing te spelen en was helemaal vergeten dat ik zulke stomme bewoners heb :persevere: Er stond een huis leeg dus dacht gisteren nog ‘ga morgen wel even eilandhoppen voor een leuke bewoner’, zit Paolo er vandaag al in

Misschien moet ik ook gewoon opnieuw beginnen , maar vind alle soorten bloemen, fruitbomen en diy’s weer verzamelen zo een gedoe haha

Fruitsoorten wil ik je wel aan helpen :blush:

1 like

Ik wil je ook helpen!

1 like

en @eenhoorn aw thanks! Ik ben de hele avond wezen verbouwen dus ga het toch nog even met mijn oude game proberen en hopen dat een aantal stomme gewoon snel willen verhuizen :sweat_smile:

2 likes

Nou je hebt geluk, Ellie zit vandaag in de dozen! Dus als je haar wilt spreken, mag je langskomen, zit je toevallig ook in de discord?

Is er ook een discord van hier? Zou ik ook wel in willen :slight_smile:

Staat in de beginpost!

1 like

Ooooh!! :heart_eyes: Moet je daarvoor een vrije kavel hebben of kan dat zonder ook? Ik zit niet in de discord trouwens.

Ja dan moet je wel een plekje vrij hebben inderdaad!

Oh :weary:, nouja dan maar hopen dat ik haar nog eens ergens tegen kom als er iemand vertrekt. Toch bedankt!

1 like

Het is nog niet af, maar dit is een zeer losse interpretatie van de Northern Water Tribe (Avatar: The Last Airbender), mijn twee pinguĂŻn villagers wonen bovenin! Wade en Sprinkle.

19 likes

Wow, heel tof dit!

1 like

Echt heel leuk gedaan!

2 likes

Wauw! Heel mooi!

1 like

Ik wissel vaak van bewoners om zo veel mogelijk foto’s te krijgen. Dit zijn mijn huidige bewoners :grinning_face_with_smiling_eyes:

Van Chadder en Alfonso moet ik nog een foto. Samen met Cyd vind ik hun drie het minst leuke

7 likes

Heeft iemand interesse in Marshal? Heb hem nu in boxes. Hij heeft wel een aantal lelijke kledingstukken gekregen van andere bewoners

2 likes

Deze trui staat hem wel heel cute though :pleading_face:

2 likes

Ik wil hem wel! Ik kan nog 1 stuk land verkopen, moet ik dat dan eerst doen en de kavel plaatsen, voordat ik hem kan ophalen? (Heb nooit eerder een villager opgehaald)

Ja, je moet zorgen dat er een leeg plot beschikbaar is, dus als je die plaatst en vervolgens naar Merc gaat moet het goed komen!

1 like

Ohh wat leuk! Ik denk dat dat de juiste volgorde is inderdaad. Misschien even raad vragen in de Discord, daar weten ze het altijd precies haha