Animal Crossing

Zou het vandaag geen konijnendag moeten zijn?

Ja, bij mij is het konijnendag. Misschien even je spel opnieuw opstarten?

Thanks voor de bevestiging! Ik heb m’n switch altijd op vliegtuigstand maar voor dit had hij toch ff internet nodig blijkbaar. Opgelost! :smiley:

Heeft iemand van jullie die plantenbakken met eieren en die konijnen ergens gezien? Waren die te koop bij Nook’s of is het een diy? Heb vooral echt die konijnen nodig :heart_eyes:

1 like

Was te koop voor en tijdens pasen! Vandaag niet meer :frowning:

Janken, dan maar tijdreizen haha. Dankjewel!

Werkt dat? Als het niet werkt dan heb ik er 2 van elk, moet je even dm’en

Ja ik heb ze al! Maar toch bedankt :blush:

Nog twee bewoners en dan is mijn eiland vol!

5 likes

Ik heb Lyman ook! Leuke bewoners heb je.
Hoe kan je zo’n mooi overzichtje maken?

Ik ben zooo jaloers op Sprinkle haha. Ben al heel lang op zoek naar Sprinkle of Pippy met weinig succes

@DikkeKip Dit overzicht kun je in de app Nintendo Switch Online vinden

1 like

Sprinkleeee :heart::heart:

Mint wil verhuizen en ik twijfel om ja te zeggen, was een van m’n eerste bewoners. Maar vind haar ook wel weer schattig, keuzes :sob:

Dit zijn mijn bewoners, wil Diva (starter), Merengue en Ellie nog wel graag ruilen. En misschien een keer een ander schaapje

3 likes

Oooh als Merengue of Ellie ooit vertrekt wil ik ze heeel graag overnemen :heart_eyes:

2 likes

Ik had net die drie huisjes (waarvoor je die items moet maken) af, liep ik een ander huisje in, kom ik weer buiten heeft die hufter Tom ze al verkocht. Ouwe huisjesmelker.

1 like

Ohhh ik ken de app helemaal niet! Ga hem even downloaden

1 like

Ik zal aan je denken!

1 like

Ja, gaat snel! Als je nog niet alle items inlevert, kun je nog opzoek gaan naar bewoners voor de 3 huizen.

Ik dacht dus dat dat pas kon als ze leeg stonden, maar wel af gebouwd waren. Maar ja, de volgende vijf maar vullen met dreamies hopelijk :sweat_smile: