Animal Crossing

Ik ben net opnieuw begonnen en dit zijn mijn eerste 5 bewoners :blush:Screenshot_20210328-211239~2

8 likes

Ooooh wat een leuke villagers en een supergoede start haha. Sprinkle. :pleading_face::heart:

1 like

Die zijn allemaal zo leuk! Goede start zo

Ja, ben echt blij! Kwam Sherb en Merengue al gauw op een mysterie eiland tegen. Sprinkle is gewoon zelf gekomen.

Beginnersvraagje: als je bomen schudt voor meubels, komt het meubel dan als eerst uit de boom vallen of moet je doorschudden?

Volgens mij moet er de eerste keer schudden iets uit komen (wesp, meubel, geld). Met vaker schudden krijg je alleen die takjes dacht ik.

1 like

Klopt!

bluebear-cf44a5d4d362f048b79a07f0029683ef436946f54472ea91cae39fc4218b5bf0 Amiibo_279_Biskit

Biskit en Bluebear worden mijn nieuwe bewoners <3 omg zo blij dat ik mijn eiland gereset heb. Zoveel leukere bewoners nu al!

3 likes

Bij mij klopt sinds vorige week de tijd in Animal crossing niet meer, terwijl de tijd van mijn Switch zelf wel goed staat. Heeft één van jullie dat misschien ook gehad en het kunnen oplossen?

Wat ik hier lees, keer herstarten en je spel updaten. Anders zou ik in de settings kijken of je tijd wel syncht met internet.

Het is gelukt! De tijd synchroniseerde inderdaad niet met het internet. Dank je!

1 like

Aahh ik ben net opnieuw begonnen en ik heb sinaasappelbomen en het staat zo leuk met die kersenbloesem nu :pleading_face:

3 likes

Ik ben sinds gister ook begonnen met animal crossing. Ofja gister alleen het begin gedaan en meteen laten slapen en vandaag een paar uur gespeeld. Ben benieuwd hoelang ik het volhoud.

1 like

Kan iemand mij vertellen waarom het mij de ene keer wel lukt om een vis te vangen en de andere keer niet? Terwijl ik elke keer hetzelfde doe…

Het gaat om timing! Dus zodra de dobber onder is, zo snel mogelijk op A drukken om hem omhoog te halen.

Edit; oh en wel pas op a drukken als de dobber écht onder is. Vaak ‘nibblet’ de vis een paar keer voor je echt beet hebt.

Aah dankjewel, dan ga ik daar beter op letten haha.

En nog een vraag, ik heb al 2x een ballon met cadeau gehad, maar heb echt geen idee hoe ik die moet pakken. Sorry als dit domme vragen zijn haha.

Met een katapult. Plan is te koop bij Nook’s denk ik, hoe zat het ook alweer? :thinking::thinking:

1 like

Ik probeerde inderdaad met katapult, maar lukte voor geen meter haha.

Oh je hebt er al 1! Ja eh, er proberen onder te staan als ie langs vliegt en dan schieten :grimacing:

1 like

Ik blijf meestal staan, richt alvast m’n katapult en zodra hij dan boven me hangt schiet ik haha. Wel opletten of het cadeautje goed kan vallen (als in geen water of meubel waar het cadeau meteen invalt)

1 like