Animal Crossing

Nooo Marshal is de eerste die bij mij opeens weggaat, hij is aan het inpakken. Maar er was helemaal geen aanleiding voor? Heb gisteren nog met hem gesproken. Dus je kunt niet altijd voorkomen dat een bewoner vertrekt?

En ik irriteer me er zo aan dat het museum niet een gelijk aantal blokjes breed is. Ik krijg hem maar niet in het midden van de mooie ingang met trappen en watervallen die ik speciaal heb gemaakt :joy:

Speel je new horizons? Dan kan het niet. Villagers gaan niet weg zonder toestemming.

Heb je niet per ongeluk gister gezegd dat hij weg mocht gaan

Haha wtf dat moet dan wel, verdorie :upside_down_face: Nouja, weet ik dat ook weer. Dan ga ik morgen gelijk maar weer hunten!

Een (vervroegd) feestje hier, ik was aan het timetravelen om een villager weg te krijgen haha. Chester en Pekoe zijn zo leuk samen. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

afbeelding

Dit zijn mijn bewoners op het moment :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Omg jij hebt ook Chester :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Zie hem echt nooit en vind hem echt underrated haha

1 like

Ik opende AC vandaag en ik was vergeten dat bunny day weer in ging vandaag. Schrok me HELEMAAL kapot toen zipper naast mijn huis stond toen ik er uit kwam.

Not again (gelukkig hebben ze vorig jaar nog redelijk snel gepatched maar vorig jaar was echt een hel)

Ben overigens opnieuw begonnen en ik heb:
Sprocket_NH
Sprocket. In mijn hoofd is hij een ontsnapt uit de Android gevangenis (Door het jasje) welke naar een onbewoond eiland is gevlucht.

Onschuldige Shari

Shari_NH

Op mijn allereerste nook miles ticket eiland kwam ik Midge tegen en die komt binnenkort.

show

4 likes

Ahhhh ik vind zelf Midge wel heel leuk! Goede eerste aanwinst

1 like

Ik ken midge nog niet, ben heel benieuwd!

Hebben jullie al sanrio kaartjes gebruikt?

Jaa hij is zo leuk! Heb een amiibo van hem en zijn huis paste in mijn bamboe bos haha!

@SoonSoonThings Ja heb nu die van Etoile en Toby gebruikt voor de meubels! Echt zoo leuk

1 like

Oh ik heb Shari ook! Was m’n eerste bewoner. Vond m op het begin mega irritant, maar nu ben ik aan m gehecht en mag ie nooit meer weg

1 like

Via welke app houden jullie dit eigenlijk bij?

Ja, ik hebde hello kitty outfit en wat mymelo meubeltjes :heart:

1 like

Dit is de Nintendo Switch Online app!

3 likes

Screenshot_20210328-193304_Nintendo Switch Online

Dit zijn de mijne!

4 likes

Ik kom ook even m’n bewoners showen. Renee zei zojuist dat ze erover denkt te verhuizen, heb gezegd dat dat geen optie is.
afbeelding

5 likes

Oh ja gevonden! Dit zijn de mijne, die zijn eigenlijk allemaal random er komen wonen. Ik vind Astrid heel stom, daar wil ik vanaf, maar lukt nog niet

afbeelding

5 likes

Voor allemaal random villagers heb je wel hele leuke! Love Roald, Freckles, Zell, Gonzo en Phoebe haha :heart:

1 like

Ja Roald en Freckles zijn m’n BAE’s!