Animal Crossing

Agnes heeft plaats gemaakt voor Pekoe

:heart::heart:

10 likes

Heb haar ook :heart_eyes:

2 likes

Oooh Julia, June en Ellie zijn zó leuk. Die wil ik echt nog graag :heart_eyes:. Heb je die gewoon gevonden of via een Amiibo?

Mocht iemand interesse hebben, ik heb hier nog amiibos van maple en stitches die ik niet meer gebruik!

Oh wauw, ik vind ze super schattig!

Aaaah je hebt leuke villagers! Ik heb Julia ook gehad en vind haar echt superleuk, haar alleen weggedaan vanwege de naam (negatieve associatie haha). :joy:

Dit zijn mijn huidige:

Mijn eiland opnieuw platgegooid, want ik wil een thema eiland maken geïnspireerd op ATLA. Vandaar Pekoe erbij, was op zoek naar Gladys maar dit mag ook. :heart:

5 likes

Omg hoe werkt dit precies? Ik wil heel graag Bob, Pekoe, June, Nana of Rosie maar geen idee hoe ik ze naar mijn eiland krijg :joy:

Ahh zo leuk om jullie villagers te zien! Ik heb het account van mijn vriend even geblurd, maar heb sinds gisteren Merengue! Zo cute

2 likes

Ja ik krig gewoon villagers? Mag niet echt kiezen ofzo heb echt maar 2 leuke :(((

1 like

En @Nimbus2000 als een bewoner aangeeft weg te willen van je eiland staat de dag erna (of de 2e dag dat zou je moeten Googlen om het zeker te weten) hun huis te koop en dan kun je met je nook Miles tickets gaan eilandhoppen. Dan kom je villagers tegen die je kan uitnodigen om bij je te komen wonen. Vind je die villager niet leuk, dan ga je dus weer maar een volgend eiland en kom je weer een andere tegen.

2 likes

De dag erna zijn ze aan het inpakken (en kun je nog afscheid nemen) en de tweede dag staat inderdaad de plot leeg. Dan kun je gaan eiland-hoppen voor een villager! Doe je dat niet, dan is de dag daarna het plot verkocht aan een random villager. Om dit te voorkomen moet je dus direct gaan eiland-hoppen als hun plot leegstaat of eventueel de klok terugdraaien via instellingen van de Switch (zonder eerst de game geladen te hebben).

2 likes

Ik heb nog nooit amiibo gebruikt :slight_smile: dus zelf gevonden op eiland enzo. En rosie gehaald bij een ander iemand.

1 like

Ik heb, na bijna een jaar spelen, mijn eiland gereset. Leuk om weer opnieuw te beginnen! Morgen komt mijn derde bewoner, Sherb :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Leuk om iedereens villagers te zien :smiling_face_with_three_hearts:

Dit zijn de mijne:

Ik ben nog op zoek naar Sprinkle of Pippy, maar die ben ik nog nooit tegengekomen

5 likes

Fauna had ik op mijn vorige eiland! En sprinkle komt in één vd 3 huizen! :blush:

2 likes

Ik zit me echt te verbazen over alle bewoners die ik niet ken :joy: Ik heb 0 van die ik hier nu zie geloof ik hahaha

Haha ja leuk is dat hè! Er zijn meer dan 300 characters geloof ik. Zo tof

DOM!:sob: Oh ik mis Dom

1 like

Ja ik twijfel dus of ik hem na een jaar moet laten gaan omdat zijn startershuisje niet zo mooi is, maar als ik zijn denkwolkje zie durf ik al niet meer haha

Zou jij hem overnemen als hij wil gaan?

@Deurklink Welke bewoners heb jij?

Ja graag, als ik ruimte kan maken!

1 like