Animal Crossing

Omg thanks !! Maar Tom Nook heeft mij dit nooit verteld? :sob: Ik heb mijn huis al tot het maximum uitgebouwd en het museum en de grote winkel enzo maar niks gehoord over stukjes land en meubels bouwen

Oh echt? hahaha wat apart. Dus nu heb je eiland met geen bewoners? Behalve de 2 waar je mee begonnen bent?

Er is trouwens een maximum van 10 dieren bewoners, maar denk niet dat jij er 10 hebt. Als je eiland vol is, kom je op die Nook Miles eilanden geen andere dieren tegen haha.

Ja! Ik snap er ook niks van haha. Vraag me af wat ik moet doen om die plots te krijgen dan hmm

Ik zou Tom Nook aanspreken. Je hebt denk ik zo’n optie staan met: wat moet ik doen, of what shall I do. Zoiets is het haha

1 like

Ik heb het zojuist geprobeerd en je hebt gelijk! Bedankt haha ik kwam maar niet verder :smile:

3 likes

Hopen dat we ze gewoon kunnen gebruiken :crossed_fingers:t2:

2 likes

Hoe zien jullie er eigenlijk uit? Mijn vriend vindt mijn outfit stom :expressionless:

7 likes

Je vriend weet niet waar hij het over heeft. Je ziet hartstikke cute uit!

2 likes

:joy:

26 likes

Als je recent niet meer hebt ingelogd -> Er zijn nu tijdelijk Mario/Luigi/Wario/Peach items verkrijgbaar bij Nook Shopping. Mutsen, outfits, schoenen, twee kleedjes en een aantal typische Mario items als Block en Coin.

2 likes

Oh zijn die items maar tijdelijk? Dan moet ik even alles inslaan haha.

2 likes

Precies de ds verpakking. Mooi. Dan kan ik m’n huidige dus gebruiken :relieved:

Ah pre-order is al gesloten, dat ging best snel volgens mij.

Noooo, eindelijk ging mijn stomste eilandbewoner weg en kon ik op zoek naar een nieuwe. Heb even een paar dagen niet gespeeld en nu ineens is die kavel verkocht :sob:. Kan ik dat nog terugdraaien?

Nee… is me ook al paar keer overkomen.

2 likes

Wat een gezeik weer verdorie

Edit: nou de nieuwe inwoner is Walt :woman_facepalming:t3:

Ik ben inmiddels alweer een maand aan het spelen. Vind het nog steeds leuk en kan sinds kort eindelijk terraformen dus daar ben ik steeds meer mee bezig. M’n knollenprijzen zijn alleen steeds teleurstellend. Zit nu ook in een Nederlandse Discord groep en vorige week eindelijk miljonair geworden door ze bij iemand voor 650 per stuk te verkopen :ok_hand:t2:

Mijn leukste bewoners vind ik Stitches, Canberra, Marshal en Merengue. Ik heb 3 bewoners waar ik vanaf wil, toen ik pas net speelde liet ik iedereen toe haha.

Ik vind de AC Fan app ook fijn voor verkopen!

Ik heb alle sanrio kaartjes dus mocht er iemand interesse hebben in een villager ervan, ik kan helpen