Animal Crossing

Okay, haha, dan ben ik te verwend geweest dus met dit spel @SoonSoonThings en @papierhier
Ik kon het wel uit het verleden maar had het nog nooit gespeeld, moet wel zeggen dat ik er echt veel plezier aan heb gehad hoor. Maar mis nu beetje een doel om hem te pakken vandaar dus mijn inziens was joh gooi er wat opdrachten in.

2 likes

Naast mario komt er overigens nog genoeg nieuwe dingen aan!

1 like

Oke ik heb besloten mn eiland leeg te maken en opnieuw te doen. Maar hoe doe je dat met huizen? Eerst betalen om te verplaatsen zodat je t leeg kan halen en daarna weer om t op de goede plek te zetten?

Je kan ze alleen per huis verplaatsen. Dus voor 1 huis betaal je, dan mag je bepalen waar het komt. volgende dag is 1 huis verplaatst. dan kan je het weer opnieuw doen. Dus met 10 bewoners ben je daar 10 dagen aan kwijt. (Exclusief je eigen huis er bijgerekend)

Als je helemaal opnieuw wilt beginnen, dus ook je huidige eiland kwijt, dan save file verwijderen.

Ja zo doe ik het wel, van tevoren een beetje een plattegrond gemaakt wat waar komt en dan het gebied waar ik wilde beginnen geen huizen gezet. Je kunt er een paar kwijt op het strand maar weet niet of dat lukt met alles. Je moet naast huizen ook nog je kledingwinkel/nooks verplaatsen en het museum.

Ik heb hiervoor getimetraveld anders duurde het me allemaal te lang. Vooral omdat ik ook alle bruggen en inclines weg wilde hebben.

1 like

Jeetje. Ik ga eerst maar eens opruimen en dan kijken hoe of wat.

De sneeuw is weg!

Ja en nu is het gras nog lillek bruinig :cry: GEEF GEWOON LENTE met gezellige bloeiende boompjes dankjewel.

6 likes

Ja dat viel wel een beetje tegen.

1 like

Die teleport buizen van Mario kijken me wel heel handig! Soms wil ik ergens heen en dan is het zo ver lopen :joy:

3 likes
1 like

Die kaarten heb ik!! Demeubeltjes en villagers zijn echt super cute!!

Ik heb de kaarten ook maar ik vraag me af of je ze kunt gebruiken nu weer, of dat je de nieuwe uitgave moet kopenā€¦

Ik heb het spel nu iets minder dan een jaar en ik speel het nog regelmatigā€¦ Ik ben alleen mijn eiland zooo zat. Ik wil gewoon weer visjes en insecten vangen, zoals in het begin. Misschien dat ik mijn eiland verwijder en opnieuw begin, maar ik ben bang dat ik spijt krijg, haha.

Ik hoop dat je ze gewoon kan gebruiken, zal toch wel? :scream:

Hmh ik weet niet. De kaartjes van de villagers kun je wel gebruiken. ze gaan deze kaartjes opnieuw uitbrengen ook, dus ik hoop van wel. geen zin om nog een keer aan geld uit te geven.

Niemand wil maar naar mijn eiland verhuizen :sob: Ik praat continu tegen die dieren op dat eiland waar je naartoe kan vliegen maar niemand komt naar mijn eiland haha

Heb je wel al een leeg huisje/plot op je eiland staan? In principe weigeren die dieren nooit, maar wanneer je geen plek hebt op je eiland, dan komen ze niet. Maar als je geen plek hebt, zou je eigenlijk ook geen dieren tegen moeten komen :thinking:

Ohh dit wist ik niet, thanks! Ik heb wel genoeg ruimte maar geen lege huisjesā€¦ hoe kom ik hieraan? :frowning:

Ehmm, ik weet even niet hoe ā€˜verā€™ je met het spel bent haha. Ik gok even dat je met Tom Nook moet praten. Je begint eigenlijk met 3 lege plots, en daar moet je dan meubels voor maken. Zodra je die meubels af hebt, kun je een diertje gaan uitnodigen om er te wonen. Na die drie huisjes kun je volgens mij de plots kopen. Weet ik niet meer zeker haha, is lang geleden.

1 like