Animal Crossing

Oh deze ziet er echt uit als een nerdje!

Ik heb al 3 weken niet kunnen spelen. Hij is al sinds woensdag bekend bij postnl maar nog niet ontvangen. En via die reparatie site stond er ook binnen twee werkdagen. Maar denk dat ie nog op iemands bureau ligt ofzo.

Heb maar 1 echt heel leuke bewoner. Een eekhoorntje volgens mij.

Ik ben de lol er een beetje in kwijt… ik vind het bouwen heel omslachtig en lang duren. Probeer nu elke keer kleine projectjes te bedenken zoals een camping en aankleding rondom de winkel. Maar na een uur ben ik er weer klaar mee…

Iemand tips? Ben echt fan van het spel maar moet de lol weer even terug vinden.

Ik had nog niets zelf gebouwd. Weet niet zo goed hoe te beginnen en hoe t werkt. En dat zou ik natuurlijk kunnen opzoeken maar geen zin :joy:

Ik weet hoe werkt met het duurt zo laaaaang. Ik bouw trouwens alles na van pinterest.

3 likes

Ik ben begonnen met een klein project (de campsite aankleden) en daarna heb ik de inrichting van m’n huis aangepakt, doordat dat veel makkelijker dan buiten gaat een goede ervaring. Heb er een sauna complex van gemaakt en daarna ben ik eromheen gaan werken met een buiten spa. Misschien is het ook leuker om je inspiratie van pinterest te halen maar daarna je eigen ding te doen? Dat maakt het voor mij veel leuker en meer eigen

Ik heb nu een beetje door hoe het werkt allemaal haha. Ben vooral steeds bezig om die miniscule inventaris leeg te krijgen door materialen te verkopen / dieren te dumpen en de gieter/hengel/bijl opnieuw te maken. En ben al af gereisd naar het eiland van een vriendin waar ik allemaal fruit heb meegenomen en bij mezelf weer geplant. Vanaf morgen heb ik een huis en het museum!

3 likes

Koop iets van je nookmiles om je zakken te vergroten! Maakt je leven echt veel beter.
Ben net 3 weken bezig ofzo, maar vind het nog niet mega leuk omdat ik aan t eiland nog niet veel (snel) kan veranderen.

1 like

Ohh ik ga straks kijken of ik dat al kan kopen! Zou inderdaad een hele verrijking zijn :joy:

En niet al je materialen verkopen, die heb je straks nog hard nodig. Leg ze dan ff buiten je huis neer. Ik wil altijd meer hout en stenen haha

1 like

Mn switch is terug!!! Jeej. Alleen leeg dus moet eerst ff laden. Maar jeej!

9 likes

Ik ben er ook een beetje klaar mee en alweer bijna 2 maanden niet meer gespeeld en nu wil ik niet beginnen omdat mijn hele eiland waarschijnlijk onder de onkruid zit. Ik was tijdens de herfst heel actief maar ik werd helemaal gek van de hele tijd alleen maar ballonnen farmen voor fall DIYs…

Nu begonnen met Stardew Valley, een nieuwe obsessie haha.

Grappig hoe tijdens pasen de ballonnen zo vaak overvlogen dat het niet meer leuk was en de ballonnen nu zo schaars zijn dat het ook niet meer leuk is. Elke vijf minuten checken is saai, helemaal als je nooit een DIY krijgt.

1 like

Ik dacht dat mn eiland me niet eens gemist had maar als je met ze praat zeggen ze wel hey ik heb je drie weken niet gezien.
Verder is al mn onkruid weer terug. Weet ik nog steeds niet wat ik wil. En mn huis is ook lelijk :joy: enige wat ik mooi vind is mn outfit. Oh had ook voor t eerst mieren en een vlieg al heb ik de vlieg nog niet gevangen. En een andere kever die gewoon op de grond loopt.

Zal de sneeuw pas met de echte lente weggaan?
En kan je niet gewoon je hele eiland in een keer leegmaken?

1 like

De sneeuw gaat volgens mij binnen een week weg.

Ik speel nu ook weer Stardew Valley haha, heb al 2x eerder een account gemaakt en veel gespeeld maar na een tijdje weer gestopt.

Ik doe in Animal Crossing echt het minimale, even kijken wie er op bezoek is en in de winkels kijken en na een kwartier ben ik weer klaar, echt jammer dat het zo saai is op een gegeven moment. Ik ben ook weer begonnen met Animal Crossing New Leaf (op de ds) een tijdje terug en daar stop ik wel veel tijd in

3 likes

Ja ik ben benieuwd hoe lang ik hier verslaafd aan blijf, ben net begonnen, maar ben benieuwd hoe het is als je alles bij het community center af hebt enzo. Maar ik ben weer even zoet haha!

Misschien dat ik straks als de sneeuw weg is weer AC oppak!

Ja die community center opbouwen is heel leuk! Alleen het vissen hierin is een stuk lastiger hahaha

Die sneeuw weg gaat wel echt enorm helpen denk ik, zo deprimerend vond ik het

Ze zouden bij AC gewoon nieuwe opdrachten of challenge’s beschikbaar moeten maken. Iets meer te doen geven. Heb het ook al een half jaar niet meer aangeraakt.

Maar dit is echt animal crossing. Ac heeft nog nooit zoveel te doen gehad als in NH. Denk ook niet dat je nog veel nieuwe schrikbarende events zult krijgen. Misschien nog wel een toevoeging van brewster, kappn etc maar denk niet dat je bijv moet verwachten dat Pasen dit jaar bijv heel vernieuwend zal zijn. Dit was vroeger ook niet zo, daarbij zijn er veel mensen die nu pas ac kopen bijv. Dus die krijgen een shitload aan content.

Denk eerder dat Nintendo nog wat quality of life updates doet en daarna ook klaar is. Of misschien toch naar pocket camp achtige zaken gaat kijken of een soort happy home designer etc.

3 likes

Ja precies. Daarnaast vind ik het ergens ook raar dat mensen een game na een jaar spelen niet leuk meer vinden, want dat is redelijk logisch? Er zijn maar weinig games waar ik me zo in kan verliezen als AC. Meeste Switch spellen klok ik nog geen 10/20 uur op voordat ik ze uitspeel. AC loopt bij iedereen in de 100 tot zelfs 1000 uur.

Het punt van AC is nooit een mega uitgebreid spel geweest. Dat was bij de vorige versies ook niet. Je kan inderdaad in NH al belachelijk veel als je het vergelijkt met NL, CityFolk, etc. Het enige dat ik echt mis zijn verschillende winkels en upgrades.

2 likes