Animal Crossing

Volgens mij kun je ze niet dubbel krijgen. Ik krijg nu alleen steeds een large snowflake en geen recepten meer, dus ik denk dat ik ze allemaal al heb :frowning:

Je kan nu zwemmen/duiken! Verder heb je nu sneeuw, dus kan je sneeuwpoppen rollen. Voor de rest heb je vooral evenementen zoals kerst en halloween gemist.

1 like

Nieuwe update!

6 likes

Ik sta op t punt een switch te kopen! Al zo lang getwijfeld😍. Nu nog ff een voordelige deal vinden😜. Wilde de animal crossing switch maar die is uitverkocht bij de winkel waar ik via t werk van mn vriend korting heb grr!
Vind t zo’n schattig spel, mn zus is dr ook fan van. En hierdoor hebben we wat meer contactmomentjes met elkaar omdat we elkaar niet mogen bezoeken ivm de grens 🥲.

3 likes

Help ik heb voor t eerst knollen gekocht. Stast de knolprijs op 68. Hopelijk morgen boven de 100 maar vrees t ergste😭

Ik heb 127, niet veel maar dan maak je wel ietsje winst. Heb je een turnip calculator gebruikt? Daarmee kan je zien of je überhaupt nog kans maakt op een hoge prijs morgen.

Oh nee hoe doe je dat? Maandag was t onder de honderd dinsdag vergeten woensdag was ie dicht en gister en vandaag ook echt weinig.

Als je deze gebruikt, rekent hij jouw patroon uit. Daarmee weet je of je een hoge piek kan verwachten, of dat het alleen maar minder wordt.

Als je langs wilt komen om je turnips bij mij te verkopen, moet je maar een gil geven!

Hij doet t niet. Denk dat ik wel langs wil komen dan heb ik ieder geval iets en geen verlies!

Ik vond 'm vorige week op Amazon voor 325!

Ik had de afgelopen maand maar weer AC New Leaf op m’n 3DS aangegooid, maar New Horizons is zoooo veel leuker! Ben er echt heel blij mee.

1 like

Heb m :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:! Nu installeren! Net unboxed live met mn zus gebeld haha voelde me net een influencer.

21 likes

Oooo wat een mooie :heart_eyes: Heel veel speelplezier haha

1 like

Veel plezier!!

Mijne gaat morgen op reis naar nintendo want mn rechter joycon laadt niet op :sob: Wel spannend.

1 like

Oke ben nu iets meer dan een week aan t spelen. Nu net mn huisjes voltooid zodat er meer villagers komen😁. Vind her verzamelen en craften leuk om te doen. Alleen dat inrichten van het eiland lijkt me nu zo omslachtig en lastig om te doen. Mss als ik een leuk idee heb voor mn eilandje dan zou ik meer motivatie hebben. Nu is t vooral nog de tutorial spelen denk ik ;).
Ik had toen ik aankwam deze 2 villagers: renee en buck (die vind ik niet zo leuk.
Maarr apple en tia komen die vond ik er wel schattig uitzien. Er komt ook een aap: Al, beetje stom😂.

Mn vriend denkt echt waarom doe je dit spel? Ik vind t leuk en ook om met mn zus t spelen en dingetjes uit te wisselen😁. Ben wel de sneeuw al zat… duurt nog tot 25 februari volgens mij…

2 likes

het is carnaval vandaag en er zijn veren die je kan zoeken in ruil voor spullen geloof ik! vind het wel jammer dat er nog sneeuw ligt.

Oh en die pauw Pave is super irritant en lang van stof

4 likes

Ik mis mn switch ik wil ook veertjes vangen.

Ik heb sinds vandaag AC! Vooral veel uitvogelen nu en kon niet eens m’n poppetje maken hoe ik wilde want ik drukte al per ongeluk verder :sweat_smile: Ik begrijp dat je nu nog niet andere eilanden kunt bezoeken? Komt later allemaal wel.

6 likes

Klopt! Geloof dat ik 1 dag moest wachten tot het vliegveld open ging. Was in ieder geval best snel nadat ik begon.

1 like

Iemand interesse in Admiral? Hij zit morgen in boxes dus als iemand hem wil!

Ik heb gisteren voor het eerst in een lange tijd AC weer opgestart. Ben wel de verloren tijd aan het “inhalen” met time travellen. Nu heb ik mijn eerste tent bewoner, is het GRAHAM. Waarom heb ik geen geluk :joy:

3 likes