Aaah. Volgens mij deed eentje dat en toen zei ik nee blijf. Vind maar 1 van mn bewoners leuk. Mn eiland lijkt ook nergens op nogš t is meer bezigheidstherapie.
Ik heb ook alle soorten! Dus mocht iemand nog wat nodig hebben.
Ben ondertussen mān hele eiland op de schop aan het gooien. Altijd meer werk dan je voor de tijd denkt. Tot nu toe kwam alles goed uit maar nu kom ik er uiteraaaard achter dat er drie huizen net niet handig staan . Goddomme weer drie dagen wachten voor ze verplaatst zijn.
Time travelen? Of werkt dat niet met huizen verplaatsen?
Dat weet ik eigenlijk niet want ik doe het nooit haha. Maar stel ik zou dat doen, en zet daarna de juiste datum terug, gaat het spel dan niet terug in de tijd? Zou wel chill zijn in dit geval haha.
Volgensmij moet je naar de service balie naar dat hondje en dan zeggen dat je een bewoner wilt bespreken. Dan wordt de betreffende weggestuurd.
Ja als je hem terug zet ga je terug in de tijd maar je spel rekent dat gewoon als een volgende dag. Dus alles wat je hebt gedaan blijft hetzelfde! Ik ben ook gaan tijdreizen om huizen anders te zetten, werkt prima. Je moet alleen nooit tijdreizen terug de tijd in als je turnips op je eiland hrbt want dan bederven ze.
Nee zo werkt dat niet. Als je dat doet, wordt de villager als het ware gereset. Dus kleding die je hem/haar gegeven hebt verdwijnt, en catchphrases en begroetingen die jij verzonnen hebt, worden terug gezet naar de originele.
@Whoopdidoo Als je echt iemand weg wilt hebben, heb je een aantal opties:
- je negeert de villager volgens mij een week lang. Dus helemaal geen interacties, ook niet tegen ze aan lopen. Dan na een week verschijnt er hopelijk zoān denk wolkje. Dit proces kun je versnellen met time travel
- je laat een kampeerder de plek innemen. Kost je wel moeite, want je moet die gok spelletjes winnen Ć©n de kampeerder moet net die villager opperen die je weg wilt hebben. Gebeurt dat niet, dan moet je het spel afsluiten zonder op te slaan en opnieuw proberen.
- met een amiibo kaart, dat is het makkelijkst. Met de amiibo kaart nodig je je favoriete villager uit op de kampeerplek. Dit doe je drie dagen achter elkaar, en iedere dag wil de villager dan een meubel stuk van je. Dan op dag 3 of 4 (weet het niet meer zeker) vraagt de villager of hij op je eiland mag komen wonen. Dan kun je precies kiezen wie van je huidige villagers plaats moet maken voor de amiibo villagers. (Mits je eiland al vol is, dus 10 villagers er wonen).
Kan zijn dat ik hier en daar een foutje heb gemaakt haha. Er staat ook heel veel info online over villagers weg krijgen.
Oooh top dan ga ik dat even proberen! Zag normaal geen meerwaarde in āvalsspelenā maar dit schiet ook niet op haha.
@Geo ik negeer sommige al echt meer dan een week maar er gebeurt nikssss. Een half jaar geleden wel maar toen liet ik iedereen blijven .
Ik heb zelfs even nagedacht om opnieuw te beginnen maar toen kwam ik verder in t spel. En voor 50.000 kan je gebouwen verplaatsen.
Inmiddels ben ik pro villagers verhuizen haha, daar tijdreis ik nu ook voor. Het is echt random, negeren heeft geen zin.
Ik ben inmiddels ook volle bak aan het tijdreizen, echt top! Dankje voor de tip! Scheelt me zoveel tijd haha, had ik dat maar geweten toen ik ām vorig jaar kocht .
Daarvoor moet je een nieuwe plek aanwijzen, als je 10 villagers hebt stelt de kampeerder een villager voor om mee te wisselen.
Ik heb Ozzie ook! Echt een schatje
Love it
Jaaaa ik zag het voorbij komen op Twitter. Zoveel beter dan de Sims x Mac collectie!
Het is dat ik geen make up draagā¦
Jaaa zo cute! Wil best wat hebben maar ugh invoerrechten en zo
Omg die van Celeste
Heeft iemand toevallig dubbele sneeuwpoprecepten?