het duurt even voordat het leuk wordt! de eerste dagen zijn wat langzaam en saaier, je moet elke dag even met tom nook praten en dan zijn taken uitvoeren. Als je online hebt is onze discord ook erg leuk, die staat in de beginpost van dit topic.
Ik vond het ook saai en veel gepraat enzo in het begin. Nu speel ik elke dag en ben ik best wel verslaafd
Was ik niet!
Woww jij bent snel sorry verkeerde tag!
De laatste post is alweer even geleden zie ik, haha. Hier mijn bewoners en de bewoners die ik graag zou willen:
Vooral Hans en Rasher zijn meeega irritant, maar of ik ze nu negeer, sla met een net of ze afval cadeau geef, ze gaan maar niet weg . Wil eigenlijk iedereen weg hebben behalve Mint en Bianca maar als er al eens één met zo’n denkwolkje rondloopt dan gaat het over dat ze een kledingstuk dubbel hebben gekocht . Agh.
Ozzie is zo leuk!
Jaaa echt heel schattig . Heb nu een aantal van die Amiibo cards gekocht via Aliexpress, waaronder die van Ozzie.
Ik heb Ozzie ooit per ongeluk weggestuurd
Ik ook en ik mis hem hahaha
@Alleswaterwas @loviedovie aiii dat is zuur ja, maar met Amiibo cards kun je ze dus wel weer terug laten komen op je kampeerplek!
Spelen jullie nog? Wat is jullie beste manier om geld te verdienen? Het is me nog niet gelukt om op een schorpioenen of haaien eiland terecht te komen helaas
Knollen kopen en via de Discord weer met veeeeel winst verkopen!
Als je een geldboom plant kiezen voor 10.000 bells I.p.v. 1000. Dan krijg je er 30.000 uit, en dat dus elke dag op een gegeven moment! En verder turnips kopen en online bijhouden wie er een goede prijs voor heeft (via de Discord bijvoorbeeld)
@Velours @Haai dankjewel voor de tips!! Ik zit op de Discord nu
Groeien jullie ook andere types fruit?
Kun je mensen wegsturen? Hoe dan? Ik heb t nu sinds kerst ongeveer. Maar weet pas sinds een paar dagen dat ik kan duiken. En levert op dit moment t meeste op. Mis steeds de knollenboer. Mn huis is wel een zooitje. Alle stenen enzo gooi ik daar neer.
Ik heb alle types voor je, als je wilt kan ik ze langsbrengen, dan kun je ze planten
Same same duik ook steeds maar zou liever op meerdere manieren geld willen verdienen
@Velours zo lief, dankjewel! Moet ik je dan mijn code toesturen zodat je langs kunt komen?
Ze krijgen soms een denkwolkje en als ze dan in zichzelf mompelen met “what to do what to do” ofzo dan willen ze vaak verhuizen!
Ik pb je even