Animal Crossing

I’m hooked

Wat is discord?

Is een soort chat programma die veel mensen voor games gebruiken. Als je in de begin post op de link klikt kan je je toevoegen. In de discord bespreken we bijvoorbeeld onze turnips/knollen prijzen, zodat we bij elkaar voor goede prijzen kunnen kopen en verkopen.
Ook dubbele diys etc. wisselen we uit en ook andere items worden uitgewisseld.
Voor het uitwisselen van dingen, op bezoek gaan bij andere etc. Heb je wel een Nintendo online abo nodig.

1 like

Tijd om AC weer af te stoffen

5 likes

Oeeee over twee dagen al!!

Ik speel overigens sinds twee weken weer echt elke dag en heb toch echt het plezier erin wel weer terug gevonden!

1 like

ik zit er aan te denken om stiekem voor het eerst te gaan time travellen. zodat ik alle Halloween dingen nog kan doen.

Ik krijg gewoon geen herfst DIYS, ik blijf balonnen knallen, zo irritant

1 like

Ik ook niet, word er gek van.

Ik heb er tot nu toe 5 dankzij een vriendin die dubbele had, snap ook niet waarom de bewoners ze niet knutselen. Ben blijer met een paddestoelenlamp dan met de dertigste houten ladekast.

1 like

Ja echt, het lijkt wel of ze me pesten, ik had op het strand een DIY voor een grote kartonnen doos en mijn inwoner knutselde een kartonnen dozen bed of hoe het ook heet…

Ik merk dat ik echt zit te wachten op updates met content die nog niet in eerdere games heeeft gezeten. Sommige meubels zijn wel nieuw maar voor de rest meh. Ze hebben gezegd dat ze minsten drie jaar lang met updates willen komen. Maar ben ergens ‘bang’ dat dat alleen maar dingen gaan zijn die in New Leaf al in de base game zaten en nu nog ontbreken.

Merk ook dat ik het jammer vind dat de game zo gericht is op het decoreren van je eiland want ik ben daar gewoon niet creatief genoeg voor haha.

3 likes

Dit ben ik aan het doen haha. Ben nu op 17 oktober, maar het duurt wel langer dan verwacht :sweat_smile:

Ik heb sinds 31 december pas 1 keer weer het spel geopend. Ik had meer verwacht van de herfstupdates.

Huh 31 december? Time traveling?

Ik bedoel 31 oktober. Al ben ik niet vies van tijdreizen.

1 like

Ik heb een hele hoop diy’s over. Is er iemand met online die er een paar kan gebruiken?

Samenvatting

Akoestische gitaar
Metalenbielsen
Bamboelunchset
Decoratiegras
Vat
Schelpenspeaker
Oerwoudwand
Straatpiano
Rots
Houten bed
Eiertas
Houtblokkruk

ZIjn de gitaar en straatpiano nog beschikbaar? geef maar aan wanneer je tijd hebt

Vanavond wel! Stuur maar een pb

Heeft er iemand toevallig blauwe rozen over? Mij lukt het steeds niet :pensive:

Ik heb eindelijk een Nintendo switch gekocht met animal crossing. Ik heb het nu twee dagen gespeeld maar vind er echt geen zak aan :joy: mis ik iets? Duurt het even voor het leuk wordt? Of doe ik iets verkeerd, aangezien iedereen zo mega enthousiast is…

Offtopic: welke andere spelletjes raden jullie aan? Ik heb “hue” gedownload voor 1 euro echt een leuk spel!