Animal Crossing

Dit zijn mijn villagers!

Ik ben nog steeds zooo blij met Daisy en Fauna. Fauna kwam vorige week langs op de campsite en toen heb ik een andere random villager (Cheri, die ik ook echt wel cute vind) eruit geschopt, speciaal voor Fauna. :’) Bitty probeer ik nu van m’n eiland te krijgen, ik vind haar stom, haha. Ik ga dan op jacht naar Sherb, die is te schattig.

1 like

Ik probeer al maanden - oke niet helemaal fair want sinds je kan duiken amper gespeeld - zo’n kut stuisvogel kwijt te raken. Ugh.

Claudia lijkt op Bianca en is knalroze!

Oehhh dat is ook leuk! Hopen dat ik die ooit tegen kom.

@Rozecoupeschaar Claudia is heel leuk!!

1 like

Stuur Tia maar deze kant op

1 like

Ik heb eindelijk AC! Mijn eerste bewoners zijn Charlise en Bill :heart: en ben lid geworden van de discord, lijkt me leuk om eens bij anderen langs te gaan!

@Lulu_danger sorry geen idee waarom ik op jou reageer :joy:

1 like

Bitty was naar mijn eiland gekomen nadat ik niet op tijd iemand anders had gevonden en bij het eerste gesprek was ze shady over mijn favoriete villager. Heb haar toen weken genegeerd tot ik haar met een wolkje zag lopen. Bye!

Hahaah. Ik ben heel blij voor je. Is dit je eerste AC?

Wat kan je met Discord precies doen?

Dit is de eerste! Ik had hem begin dit jaar al gekocht en toen dacht ik neh saai. En dus aan mijn zusje gegeven, maar vervolgens ben ik er aan blijven denken en nu als nog gekocht haha.

En geen idee nog wat je met de discord kan, behalve
foto’s van mooi eilanden van anderen bekijken :joy:

Oh ja, dat had ik voorbij zien komen.

Ik heb die van mijn vriend ingenomen :,). Gebruik zijn account nu om extra snoep te kopen en als storage.

Hier AC ook maar weer aangeslingerd. Als ik het tot zaterdag volhoud meld ik mij aan voor een Nintendo online account :rofl:

Binnen de Discord server is er best veel mogelijk. We hebben verschillende kanalen, zo is er een kanaal waar we dubbele DIYs delen en ruilen, of we helpen elkaar met meubels/kleding verzamelen (oa aan de hand van Nook Exchange). Wanneer er een villager verhuist, kun je dit ook aangeven in het juiste kanaal, dan ontstaat er de mogelijkheid dat iemand jouw verhuizende villager kan overnemen. We helpen elkaar met goede turnip prijzen. Bij een sterrenregen worden de poorten vaak opengegooid zodat iedereen kan komen wensen. Zelfde geldt tijdens evenementen. En het is natuurlijk gezellig haha

3 likes

Ik heb echt suuuper veel aan die Discord gehad toen ik nog speelde. Iedereen helpt elkaar en je komt makkelijk van de dubbele diy’s af en je maakt er nog iemand blij mee ook! Ook knollen verkopen met super veel winst waardoor ik echt geld te veel had haha

3 likes

Ik heb me aangemeld. Deed al veel via Turnip Exchange, maar dit is ook handig.

Edit - en Celeste + sterrenregen op mijn eiland

Ooeeeh Zou ik misschien even langs mogen komen?

Jaaa kan ik via discord de dodocode delen?

Ok ik ben vandaag begonnen, nog niet heel enthousiast. Jullie hebben allemaal leuke dieren! Ik heb twee rare snuiters.:sob:

Mijn eerste twee waren ook niet leuk en de eerste dagen waren best saai but it keeps getting better. De lelukerds straks gewoon dumpen.

1 like

Ik heb mijn Switch eindelijk weer gepakt, was wel benieuwd hoe de herfstupdate is.
Heeft iemand toevallig Leif op bezoek vandaag?? Ik heb een hele hoop struikjes nodig van dit seizoen, zodat ik de zomerstuikjes kan vervangen