Animal Crossing

Bones (hond), Bangles (tijger) en Deena (eend) zijn mijn favoriet.

Marschall en Graham mogen wel weg en dan wil ik Erik en Tia daarvoor in de plaats.

1 like

Dit zijn mijn bewoners nu! Heb nu nog geen idee wie ik graag nog zou willen haha

2 likes

Ik wil mira en sheldon nog weg, dat zijn mijn starters

2 likes

Dit zijn de mijne. Maar ik mag morgen gaan Island hoppen, want Ed vertrekt. Mocht iemand interesse in hem hebben, hij zit dus vandaag in boxes!

En Antonio is jarig :partying_face:

3 likes

wat leuk zoveel katten!

1 like

Ik doe mijn titel eer aan haha. En ik eerst maar tegen mensen zeggen dat ik echt geen katteneiland zou gaan maken…

Hoe krijgen jullie dat zo mooi in beeld en hier geüpload?

Dit is mijn huidige gezelschap :grin:

@DikkeKip via de NintendoSwitch online app en dan bij je ACNH paspoort

4 likes

Ahhh cool! Ik zou het zometeen even uitzoeken

Dit zijn mijne! Wil buzz sowieso inruilen, en misschien judy ook wel. Wil nog graag een hond villager op m’n eiland, zou nog niet eens uitmaken welke precies

2 likes

Ik wil heel graag dat Axel, camofrog en rodney wieberen. Rodney vooral door z’n tokkienaam

2 likes

Leuk om al jullie bewoners te zien!

2 likes

Het heeft bij mij echt een eeuwigheid geduurd voordat Sheldon weg wilde, alsof er een vloek heerste. Ik vond hem echt de eerste dag al verschrikkelijk irritant.

@MACdonalds Rodney is een graag gehate karakter: https://www.reddit.com/r/FuckRodney/

1 like

Nog steeds geen 10 bewoners want nog niet aan toe en Kitt moet weg!!!

4 likes

Ik wil Raymond weg en Tia eigenlijk ook wel

4 likes

Ik heb het in maart echt non-stop gespeeld maar nu al maanden niet aangeraakt. Ik werd éven enthousiast van jullie reacties, heb m’n switch erbij gepakt en zeventig rondjes rond m’n eiland gerend. Tot de conclusie gekomen dat het echt rete saai is en ik mezelf niet kan vermaken. :joy:

1 like

Lekker overnieuw beginnen!

maar zo heb je wel mooi een kit kat.

Ik wil proberen alleen maar roze bewoners te krijgen haha. Maar ik vind eigenlijk bangle te leuk om weg te doen.

1 like