Animal Crossing

Ja geloof het wel

Moet je de popcornmachine niet met miles kopen?

Deze niet - https://nookipedia.com/wiki/Item:Popcorn_Machine_(New_Horizons)

Hij staat nu in mijn open air bios.

1 like

Haha nice!
Ik kan vanavond wel bij je langs komen, of jij bij mij. Stuur maar een privé berichtje :smile:

Ik stuur je zo een berichtje :slight_smile:

image image
image image

1 like

Ik heb in april een switch gekocht met AC, maar toen toch AC aan mijn zusje gegeven omdat ik dacht dat ik het niet leuk zou vinden. En nog steeds zo veel spijt dat ik er weer een besteld heb :joy: Vanaf morgen kan ik ook AC spelen :sunglasses:

Mijn switch heeft een zomerslaap gehouden maar ik wil nu wel weer gaan spelen. Is hier iemand die opnieuw is begonnen met zijn eiland? Aanrader?
Ik ben wel een beetje uitgespeeld op mijn eiland nu.

Ik heb echt zo ontzettend veel gespeeld toen het net uitkwam, alles verzameld en gebouwd, heb de switch nu al maanden niet meer aangeraakt. Zelfs de halloween update kan me niet overhalen weer eens een kijkje te nemen. Zonde eigenlijk he…

Ja hier dus ook :sweat_smile: Was drie maanden best fanatiek en toen was het klaar. Zit nu te overwegen om Mario oid te kopen.

Ja als je van mario houdt is er wel keus. Ik heb ook nog mariomaker maar dat is toch niks voor mij uiteindelijk.
Ik had mijn (AC versie) switch ook alleen gekocht voor AC haha… volgens mij zit ook op een goudmijntje want die AC switch was best gewild een tijdje :crazy_face:

1 like

Zit je ook in onze discord? Daar is laatst iemand weer opnieuw begonnen!

Ik merk dat ik nu met de tweede corona golf weer meer behoefte heb om te spelen. Niet heel fanatiek, beetje vissen en verzamelen. En dan meestal samen met m’n peuter die dan uitgebreid juicht als we een vis vangen.:rofl:

5 likes

@Stjerne Ja, nee, ooit wel voor aangemeld maar niet actief. Ik ga eens kijken.

@CrokyBolognese Heb nu alleen Mariokart en vind dat wel oke. Heb ook Zelda maar dat is echt te ingewikkeld voor me :upside_down_face: Denk dat je je Switch nu best voor een lekker bedrag kan verkopen ja!

@Ficus Heerlijk zo een overzichtelijke en lieve wereld :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mario Odyssey is heel leuk.

1 like

Bedankt voor de tip! Ziet er leuk uit.

Wie zijn jullie bewoners? En welke zouden jullie graag nog willen?

Dit zijn die van mij momenteel:

Ik wil mathilda, lobo, sprocket en uiteindelijk fuchsia allemaal nog inwisselen voor andere bewoners haha

Ben ook nmt aan het sparen om bewoners te kunnen zoeken haha!

Wil graag fauna en Coco vinden en op mijn eiland laten wonen :ok_woman:t2:.

Omg ik heb ook Nibbles en Sherb

Verder deze:

Ik wil nu eerst van Bonbon af en daarna van Vivian als ik haar foto eenmaal heb haha.

Edit: En deze villagers hebben ook ooit op m’n eiland gewoond:

Biff
Rocket
Broccolo
Leonardo
Timbra
Rocco
Bubbles
Crackle
Lyman
Kody

En ik wil iig nog graag Dom (al zijn jocks eigenlijk verboden op mijn eiland) en Molly. En ik mis nog een sisterly dus Agnes is ook welkom.

1 like

Ik heb zo lang gespeeld dat ik niet eens meer weet wie mijn bewoners zijn
Morgen weer opnieuw beginnen!! Zin innn

Ik heb een thema (afzuigkapjes en arenden) maar moet nog 2 karakter dumpen al vind ik Bianca eigenlijk heel leuk.

1 like

Ik mis Bertha! Zij is lief, maar ik had teveel ‘normal villagers’ en heb haar laten gaan. Erik staat op mijn lijst

1 like