Wanneer krijg je de pathbuilder?
Ik had gister de iron clock als hot item en heb er zoveel gemaakt (kost maar 2 woods en 2 iron nuggets) dat ik 188000 bells heb verdiend Zo chill!! Ik vergeet daar steeds naar te kijken, maar ga ik vaker doen.
Volgens mij bij 3 of 4 sterren eiland
Die is leuk! Heb hem nog niet. Heb afgelopen weken alleen maar dubbele DIY gekregen.
Was laatst op een eiland om te ‘catalogen’ en heb zoveel nieuwe spullen ontdekt. Kan nu niet wachten tot Halloween over is om er nieuwe thema hoekje te creeeren.
Welke items bijvoorbeeld? Ik heb het idee dat ik ondertussen alles wel gezien heb aan spullen. Vind dat zo jammer, vorige spellen waren qua catalogus veel uitgebreider naar mijn idee.
Dit vind ik ook inderdaad. Bij vorige spellen had je heel veel meubel thema’s, waar je echt moeite moest doen om ze te verzamelen. Heb het idee dat ze nu in plaats van meerdere thema’s, enkele thema’s hebben maar wel in meerdere kleuren. Ik mis ook echt de dure, exclusieve Gracie meubels e.d.
Ja precies. Ik hoef niet alle items in verschillende kleuren, heb liever de oude sets terug inderdaad. Met de Gracie meubels had je ook weer iets om voor te sparen. Qua content is het zoooo karig. Volgens mij heb ik alle meubels zo ongeveer al verzameld, in ieder geval die ik wil. Behalve de Maan DIY, die krijg ik gewoon niet en dat is na een tijdje ook frustrerend.
Zijn jullie dan ook naar andere eilanden gegaan om te cataloguen @papierhier en @geo? Ik heb meerdere keren per week gespeeld sinds het uit kwam maar ik heb juist het idee dat ik nog superveel mis als ik andere eilanden zie dus ik vraag me af of ik iets fout doe hahaha
Nee eigenlijk niet. Ik speel al sinds maart. Heb wel ook veel verzameld via de ACNH Discord. Ik zal ook echt niet álles hebben, maar ik zie niks bij Nooks opduiken waarvan ik denk: ja dat had ik nog niet of wil ik mega graag of heb ik nog nooit eerder gezien. Heb de rattan meubels in elke kleur, en verder vind ik geen meubel serie écht heel leuk.
Nope, nooit gedaan. Maar alles wat in de winkel komt heb ik al een keer gekregen, of uit ballonnen, gekocht, gevonden, etc. Het enige waar ik nog naar op zoek ben zijn specifieke DIY’s en praktisch alles van Redd.
Ik zoek nog enkele dingen, namelijk de tuinkabouter met zwarte outfit, de strandbal met watermeloenenprint en het zitkussen dat lijkt op een groente.
Volgens mij heb ik die strandbal. En welk kussen bedoel je? Mum cushion? Ik heb die ook.
Ik heb de tuinkabouter met zwarte outfit en de meloen strandbal. Kan ik je helpen?
@papierhier ja die bedoel ik en @dikkekip daar zou je mij heel blij mee maken want ik wil een duistere dwergen tuin maken.
Ik kan je helpen met de tuinkabouter.
Dit is het eerste AC spel dat ik speel dus alles is nieuw voor mij. Ik heb o.a de popcorn machine, teacher’s desk en softserve lamp nog nooit bij mijn Nooklings gezien. En ook nog wat diner spullen.
Ik vind de vintage (groen met bloemen) dingen zo leuk maar daar zijn er maar een paar van.
Is die mum cushion een DIY recept?
Heeft iemand tips voor mooie stap stenen etc? Zoals bv in de video’s van Tekse en Diana.
Gaat het om ‘the Path’?
Jaaa Thanks!! Wist niet zo goed waar te beginnen met zoeken.