Animal Crossing

Ik verwacht vrijdagavond/middag een hele grote piek. Dus als je die week gratis wil proberen ben je welkom hoor! :wink:

En als tip heb ik om de prijzen bij te houden via een app. Dat doe ik al een poosje en blijkbaar valt er wel een soort van patroon in te ontdekkenā€¦

Okay misschien moet ik er even bijzeggen dat iedereen in mijn omgeving die ook AC speelt me continue aanspoort. Ik vond het wel grappig dat ik hier ook gelijk 4 of 5 reacties kreeg dat ik online kan nemen, zoals ik dat ook irl hoor als ik klaag over mā€™n turnip prijzen.

Maar goed de game bepaalt de prijzen dus willekeurig, goed om te weten, dan weet ik dat ik boos kan zijn op het concept van de game zelf dat mā€™n turnip prijzen vandaag 45 per turnip was :angry: :angry:

Sorry, maar wat is nou het probleem? Hoezo is het ā€œgrappigā€ dat iedereen dezelfde oplossing geeft, als dat ook praktisch de enige oplossing is? Wat voor magische oplossing had je dan van ons hier willen horen?

Overigens wordt er net gezegd dat het patroon niet willekeurig is en er een patroon in zit. Dat is namelijk ook altijd al geweest.

3 likes

Ik heb zin om ac weer aan te slingeren

10 likes

Pompoenen!!!

2 likes

Omg eindelijk echt een goede update met. nieuwe dingen.

2 likes

Kan het niet gewoon altijd herfst en halloween zijn. :heart_eyes: :bat:

3 likes

like like like like like. Kan maar 1 geven maar dat is niet genoeg.

Zit in het dilemma of ik opnieuw begin met mijn AC. Dit tweede eiland, want nieuwe switch. Nooit echt goed tijd in gestoken en de liefde gegeven als mijn eerste eiland. Heel dramatisch, ik mis de connectie :")

Ik mis Brewster wel haha, hopelijk komt hij snel en meer custom slots.

2 likes

Had ik ook wel bij een herfstupdate verwacht eigenlijk. Misschien dat hij dan in januari komt? Na kerst?

Jaaa zulke leuke nieuwe dingen! Vind vooral de pompoenen fantastisch. :smile:

Ik hoop het, er zijn wel meer dingen die ik mis. Maar de trailer ziet er wel echt heel leuk uit!

2 likes

Ooo ja die goede oude Brewster. Ik had gehoopt dat ze kappn nog zouden toevoegen. Dat je dan met een bootje naar een ander eiland kon voor mini games. Zoals vroegah.

2 likes

Ik heb vorige week er uren over gedaan om een pompoen veld te maken van hoeden en nu komt dit gewoon :,)

2 likes

Wilt iemand vriendjes worden met mij?:shushing_face:

Ja ik! Ik ben er alleen nog niet eens uit hoe dat moet dus ben vast niet je vriend met de meeste resources :sweat_smile:

Ik zie bij videoā€™s op youtube dat mensen zelf ā€˜tegelsā€™ en ā€˜stenenā€™ maken voor op de grond, of andere dingen die op de grond kunnen.

Weet iemand hoe je dat kan doen?

Bij de able sisters heb je een automaat in de muur waar je designcodes kunt downloaden of zelf designs maken.
En dan met de pathbuilder leg je die op de grond.

Dus je moet een naam / ID hebben om te kunnen zoeken?

Ja je moet een nintendo online account hebben en designIDā€™s en Designcodes kun je vinden op sommige sites/facebook/discords/reddit/instagram etc.

1 like