Heb je nintendo online? Ik heb namelijk wel bamboe voor je!
Als je een bepaald aantal, ik geloof 100, turnips/knollen koopt op zondag stuurt Daisy Mae je bamboo shoots de volgende dag die je kan planten en heb je uiteindelijk ook bamboe!
Koop je weleens knollen? Dan krijg je bamboescheuten die je kan planten op je eiland. Van die bamboe krijg je nieuwe bamboescheuten en bamboe!
Ik heb eventueel wel bamboe scheuten voor je.
Ik heb er afgelopen zondag 200 gekocht, maar geen post.
@frozenflame ohh heel graag! Ik heb een paar dagen geleden nintendo online genomen, maar weet nog niet precies hoe het werkt!
Leuk! ik stuur je even een berichtje!
Jongens help mijn turnip prijzen zijn al twee weken rond de 50-80 ik maak zo veel verlies. Heb ik gewoon geen geluk of moet ik iets aan mân eiland doen ofzo? Ik haat het ook dat ik dit erg vind
Ik heb dit ook soms een aantal weken achter elkaar, ik ben al blij als de prijs naar 130 schiet Zit je ook al op de discord? Daar delen veel mensen hun turnip prijs waardoor ik toch af en toe wat winst erop maak!
Ik heb geen Nintendo online dus ik zou daar toch geen gebruik van kunnen maken helaas :â(
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar ik kan Nintendo Online echt aanraden. Het maakt je leven zo veel makkelijker + ze slaan je eiland dan op in de Cloud. Dat is zonder online niet geloof ik. Mocht je Switch ooit kapot gaan dan ben je iig je eiland niet kwijt.
Ik gebruik mân switch echt niet genoeg om het goed te maken, helaas. Ik heb al geen tijd om naar mân eiland te gaan op een normale dag, normaliter laat ik mân vriend even de prijs checken haha
Ah jammer dat heb je wel nodig inderdaad⊠Het is wel echt het geld waard vind ik zelf (en een jaar abbo is stuk voordeliger dan dat je bijvoorbeeld per maand betaald)
Mijn vriend heeft wel Nintendo online dus misschien dat ik maar via zijn account mân eiland ga bewerken, dan hoef ik niet continue verlies te lijden op mân turnips evht ik haat dit spel en hoe het me bezig houdt Hahaha
@Kurisu
Als het goed is, is er ook een mogelijkheid om online 1 week gratis te proberen. Moet je als je dat hebt aangezet, wel automatisch verlengen direct uitzetten.
haha een week gratis proberen om mn kut turnips te verkopen
Ik vind het wel echt grappig dat elke keer wanneer ik animal crossing noem, mensen opeens alles proberen om me te overtuigen te blijven spelen (het werkt ook nog te vaak help). Net een cult
Je kunt online ook voor veel meer dingen gebruiken dan alleen animal crossing. Denk dat iedereen je nu alleen probeert te helpen inpv aan te sporen om te blijven spelen
maar ik vroeg alleen maar of ik iets kon doen aan mn turnip prijzen
Nee, dat is helaas in game bepaald.
Ja, met Nintendo Online dus. Het was een redelijke suggestie, niet een poging tot je weer bij een âcultâ te trekken.
Zoals iedereen zegt:
- Je hebt geluk, of je hebt pech met je turnips.
- Je kan bij anderen langs, maar dan heb je nintendo online nodig.
Nintendo online is voor drie maanden âŹ8 en voor een jaar lang âŹ20. Je kan dan heel veel games online doen (denk bijvoorbeeld aan Mario Kart) en je kan Tetris gratis downloaden en spelen. Of je het waard vindt, moet je zelf weten.
Vind het wel een beetje lullig dat je zegt dat iedereen je aanspoort om te spelen. Als je het leuk vindt om AC te doen, dan speel je. Heb je geen zin/tijd dan speel je niet. Niemand wordt boos als je niet speelt of geen Nintendo online koopt haha. Iedereen probeert je gewoon te helpen, en ik zelf speel al maanden geen AC meer.