@velours ik citeer mezelf even hahah. Hierboven staan een aantal tips, vanuit mijn oogpunt, voor beginnende spelers.
Het trage wordt wel iets minder, maar het spel is wel echt bedoeld als slow gaming zeg maar. Dus echt snel gaat het niet worden.
Alles (huis bouwen, upgraden, verplaatsen etc.) duurt allemaal minimaal een dag.
Ah super, dankjewel. Het eiland heb ik al gekozen, hoop dat dat goed is. Heb nintendo online opgezocht, dat is wel een oke prijs voor een jaar, dat ga ik later wel even doen. Ik weet dat het een slow game is en dat vind ik juist ook leuk. Lekker elke dag een uurtje ofzo mee bezig. Daarom ben ik ook fan van pokemon go, elke dag een beetje dezelfde taken, dingen verzamelen, love it. Maar nu heb ik alleen nog een paar takken en kersen verzameld en een tent neergezet in 1 uur tijd ofzo haha
Ahhh zo haha, dat gaat wel sneller op een gegeven moment! Nu krijg je steeds mini opdrachten van tom nook en duurt het allemaal eeuwen.
Als je trouwens de L knop indrukt tijdens het praten van andere personages gaat dat sneller haha. Scheelt weer.
Ik ben 2 keer opnieuw begonnen en ging gewoon tijdreizen om niet steeds 1 dag te moeten wachten
Heeft iemand al iets met die dromen gedaan?
Nee. Ik heb (nog) geen online lidmaatschap. Het zag er wel gaaf uit in de video die ik heb bekeken
Ik heb andermans droom bekeken. Iemand had op reddit een code gepost en toen had ik die ingevoerd om te kijken wat je dan zag.
Update gedaan en ik kreeg vuurwerkbehang in de post. Iedereen hetzelfde?
Wat krijg je dan te zien in zo’n droom?
Yes me too, voor de zondagavond vuurwerkshows in augustus
Ja! Overweeg om die te gebruiken
Ja bezoekt dan iemand anders zijn eiland, zonder dat diegene online is/erbij. is. Je kan dan iemand zijn eiland bekijken maar de winkels zijn wel dicht.
Hmmm nou ja, leuk voor de inspiratie!
Ik ben net een paar weken aan het spelen dus dit lijkt een goudmijn! Hoe? Ik heb laatst een recipe verkocht omdat ik die dubbel had en niet wist wat ik ermee moest doen
Ah ja ik speel al een tijdje en in de Coronatijd heeeel intensief haha
En ik vind het gewoon leuk als iemand anders er iets aan heeft
Hoe werkt het? Heb ik dan een online account nodig? Die moet ik nog maken namelijk.
Ja je hebt een online account nodig indd dan kun je via mijn dodo code komen op jouw vliegveld
Aangemeld bij de discord. Ga morgen 7 dagen online proef abonnement aanschaffen. Ben heel benieuwd! Moet nog kersen en peren.
Is er ook een andere manier om aan bamboe te komen behalve met een nook miles ticket? Heb er nu al zo’n 20000 miles tegenaan gegooid maar nooit geluk! Ik krijg alleen sinaasappels of kersen.