Joehoe! Ik heb ein-de-lijk ook Animal Crossing en als mijn man straks eindelijk wat nuttigs gaat doen ipv Pokemon spelen op de Switch (zucht) ga ik hem voor het eerst spelen. Iemand vast start tips? Ik heb AC nog nooit eerder gespeeld
Kijk goed naar je begin eiland en waar de rivier uiteindes zitten. Dat zijn er (volgens mij) altijd 2 en die kan je niet veranderen later in het spel. Net als waar je vliegveld en centraal pleintje met servicebalie zit. Dat kan je ook niet verplaatsen.
Mocht er tussen de 4 keuzes niks naar je wens zitten, sluit het spel af en begin opnieuw.
Je eiland naam en eigen naam kan je niet veranderen. Je verjaardag goed invullen is wel leuk vind ik, dat kan je ook niet aanpassen later.
Verder is eigenlijk alles nog aan te passen later in het spel.
En koop Nintendo Online en kom in onze discord! Dan kan je op bezoek bij andere spelers en kunnen mensen bij jou op bezoek komen.
In die discord wisselen we allen dubbele diys uit en andere spullen! Heel leuk!! (Zonder nintendo online mag je uiteraard ook in de discord haha)
De link naar de Discord staat in de eerste post.
Kijk, dit zijn nog eens tips! Ik heb Nintendo Online al (want Mario Kart online <3). Moet ik discord dan op mān switch downloaden?
Nee, Discord is een soort forum/chat programma. Los van Animal Crossing, maar wordt veel gebruikt bij gamen.
Kan je gewoon op je telefoon of pc zetten. Ik heb zelf de app gewoon op mijn telefoon.
Daar wisselen we Dodo codes (codes die je op het vliegveld doorgeeft, waardoor je naar een ander eiland kan reizen) en friendcodes uit.
Ook als we dubbele diys hebben zetten we die daar op en als iemand interesse heeft sturen we ze op/brengen we ze/kan je ze ophalen.
Of bijvoorbeeld als een personage op je eiland is waar je een diy van krijgt kan je andere mensen laten langs komen, zodat zij ook een diy kunnen krijgen.
Ook als een villager gaat verhuizen en iemand in de discord wilt die villager graag, dan kan degene met hem praten en uitnodigen op zijn eiland.
Verder sturen we ook cadeautjes naar elkaar haha. Best een aantal hebben een pagina op Nook Exchange met een wishlist.
Aaah, ja ik ken Discord wel van World of Warcraft. Ga ik dat weer ff downloaden!
Gezellig! De link staat in de eerste post.
Leuk om nog meer ac spelers hier te zien! Heb mezelf ook meteen toegevoegd aan jullie discord. Kan wel wat nieuwe eiland vrienden gebruiken Hebben jullie al veel verschillende items kunnen opduiken? Ik krijg telkens dezelfde dingenā¦
Heb je me toevallig vanochtend toegevoegd? Ik zag iig bij iemand staan 5 u gespeeld oid. Dacht aan de goede oude tijd aan het begin haha. Zal ik je morgen ofzo mijn dubbele spulletjes geven?
Nee nog niet! Ik was discord nog een beetje aan het ontdekken haha. Ga zo wel even rondje doen. En spulletjes delen graag! Ik heb ook nog van alles dus als ik anderen er blij mee kan maken.
Is de discord ook nuttig als je geen Nintendo online hebt? Of is online sowieso echt aan te raden?
ik vind online het spel echt zo veel leuker maken! Discord kun je altijd naar toe als je vragen hebt want iedereen wil helpen, maar het gaat ook vooral veel over online dingen zoals het ruilen van diyās enzo!
Je kunt online 7 dagen gratis proberen! Ik vind het wel echt toegevoegde waarde hebben
Dat wist ik niet, ga ik deze week uittesten! Bedankt
Ja bij mij ookā¦ Mijn eerste post nu hier ooitā¦ Wilde net @mercurysummer haar bericht lezenā¦ Onheilspellende puntjesā¦ Snap je mijn gebruikersnaam nu ook, heel onheilspellendā¦
Hahahaha ja ik snap je!
Nouja goeie reden om maar bed te gaan ipv te het spel op te starten. Hopelijk morgen gefixt!
Ik wilde in ieder geval zeggen dat ik Opal uitgenodigd heb. Ze is een Snooty en dat wilde ik graag haha.
Heel erg bedankt voor de tickets @mercurysummer als het in hetzelfde tempo gaat als nu, dan zal het niet lang duren voordat ik ze nodig heb.
Oh Opal ziet er wel heel leuk uit! Love de olifantjesā¦
Ik heb sinds gisteren een switch en animal crossing. Wat zijn dingen die je achteraf als beginnende speler had willen weten? Tips? En is het trage begin er een beetje snel af?