Animal Crossing

Haha goed bezig! Ik werk thuis dus ga denk straks tussendoor alvast wel ff een kijkje nemen :wink:

Hij komt pas 3 juli toch? Heb er ook zin innnn lekker zwemmen

Huh. Echt. Ik heb wel al nieuwe insecten en vissen hoor. Maar zwemmen heb ik een duikpak nodig lees ik op internet wat ik niet heb helaas.

1 like

Het zwemmen komt pas met de update van 3 juli. De nieuwe insecten en vissen zijn er wel vanaf vandaag.

Oooo zo. Thanks!!

1 like

Aah oké, thanks! Ook wel leuk dat het gedoseerd is!

1 like

Wat meer informatie over de nieuwe insecten en vissen voor degene die dit handig vinden.

afbeelding afbeelding afbeelding

Ik vind deze site ook handig . Daarop kun je zien welke vissen en insecten er allemaal zijn, waar en wanneer je ze kunt vinden, hoeveel ze opbrengen etc.

3 likes

Jaaaaa KK komt op mijn eiland!!! Eindelijk

6 likes

wat een dag! net kk’s concert op mijn eiland en daarna gezwommen :sunglasses:

1 like

Zin om vanmiddag na werk met de update te spelen!

Hoi! Al een paar dagen valt het mij op dat ik steeds dezelfde diy’s krijg van dezelfde villagers. Hebben jullie dit ook? Of heb ik gewoon pech :see_no_evil:

Ik heb dus gister geleerd dat je allerlei persoonlijkheidstypes hebt qua villagers en dat als je allerlei verschillende persoonlijkheden hebt, je ook meer verschillende DIY’s krijgt :sweat_smile:

Oh echt? Ik heb vooral normale types, zou veel verklaren…

Dat las ik laatst ook! Het is zo bij emoties.

Alleen kreeg ik gister en vandaag van Beau de DIY voor een viooltjestafel en van Gloria de DIY voor een aardewerken kan. Ik vond dat nogal erg toevallig.

Edit (ter verduidelijking): op twee achtereenvolgende dagen dezelfde DIY gehad van dezelfde villager. Dit gebeurde bij twee villagers.

Hmm ik snap niet waarom dat toevallig is? Is er een link tussen die 2 diys?

Ze zegt dat ze die gisteren en vandaag van dezelfde villager kreeg. Ik moest het ook twee keer lezen!

1 like

Oh zowel beau als gloria gaven dezelfde diys 2 dagen achter elkaar ! Snap em nu haha

Sorry voor de vaagheid! Ik heb mn eerdere post wat verduidelijkt (hoop ik).

1 like

Ik heb ongeveer 20 dubbele diy dus als iemand ze wil hebben, je bent van harte welkom