Animal Crossing

Mijn knollen zijn 28 waard :joy:

Ik ben het spel een beetje zat eigenlijk

2 likes

Hoezo? Heb je het idee dat je niets meer te doen hebt?

Het enige wat ik kan doen is mijn eiland inrichten om de 5 sterren te halen. Heb genoeg geld door het verkopen van turnips dus ik hoef ook niet echt meer te vissen enzo voor geld. Maar misschien komt de enthousiasme over een weekje weer terug als ik mijn switch even laat voor wat het is

Oh jongens. Morgen komt mijn derde octopus! Marina op een nook miles eiland gevonden en vorige week heb ik Zucker en Octavian gevonden. Ze zijn zo lief. Verder ben ik helemaal dol op Bones het hondje. Hij rent elke ochtend op het plein rondjes met een baret op die ik hem gegeven heb.

4 likes

Dit werd tijd! Hopelijk komt kappn ook nog voorbij ooit

13 likes

Cant waaait!!!

Omg die mermaid kamer?! IK WIL ALLES

5 likes

Aaaaah oké ik ga weer spelen!!

1 like

Ik ook!!

Komt deze update automatisch trouwens? Of moet je daar nog wat voor doen.

In principe automatisch, je moet er alleen wifi verbinding voor hebben!

1 like

Zo leuk!

Vanaf morgen heb ik vakantie en morgen komt ook mijn switch met animal crossing binnen. :hugs:

12 likes

Ik ben nu een paar dagen bezig en vind het best wel traag, haha. Wil graag dingen gaan bouwen en villagers zoeken. Wanneer gaat het tempo een beetje omhoog?

Steeds met Tom gaan praten, kun je al land verkopen? Dan kun je in 3 dagen 3 bewoners zoeken! Heb je genoeg op de bank staan?
Daarna als je alle 10 bewoners hebt en decoratie enz dan heb je al snel 3 sterren. Duurde 2.5 week bij mij vanaf het begin tot kk slider kwam

1 like

Op zich maak ik wel vooruitgang. Vandaag is het museum geopend, ik heb mijn lening afbetaald en ik heb die shop kunnen bouwen. Maar ik ben gewoon ongeduldig haha

Ja die eerste week of zo is best traag. Als het goed is kan je binnenkort 3 huizen bouwen, dan moet je meubels maken dus daar kan je je weer mee bezig houden. En het leukste: je kan op zoek naar bewoners! Je kan afwachten totdat je random bewoners krijgt, maar je kan ook zelf op zoek met Nook Miles Tickets

1 like

Heb echt wel heel veel zin in de juli-update!

1 like

Ik zet de wekker extra vroeg om voor werktijd te kunnen spelen🤣