Animal Crossing

Ligt eraan of je de meubeltjes graag wil hebben haha! Ik vond het shooten ook stom, maar vind het wel heel leuk dat ik nu een bruiloft-hoekje op mijn eiland heb. Je hoeft er ook niet veel voor te doen, als je alleen maar bloemen neerzet vind die chick het al helemaal geweldig.

Haha thanks! Ik parkeer het nog wel even, ga ik lekker door met vissen!

1 like

Haha ik moet meteen hieraan denken

1 like

Er is een vallende sterren regen bij mijā€¦ Als er iemand wil komen, dan mag dat.

(let dan verder niet op mijn eiland want ik ben nog niet zo ver haha)

Ik zit nu te denkenā€¦ Dat werkt waarschijnlijk helemaal niet?

Jawel :slight_smile: Als iemand op jouw eiland komt tijdens een sterrenregen kunnen ze max. 20 wensen doen dacht ik? en krijg je beide die fragmenten. Ik wil wel even bij jou langskomen!

3 likes

Zijn er hier mensen die veel bezig zijn met de leukste villagers krijgen? Ik kijk er wel eens videoā€™s over. Wat zijn jullie ā€˜dreamiesā€™?

Yes! Ik heb nu Ketchup, Fauna en Diana.
Verder wil ik graag Judy, Ankha en Raymond nog.

Leuk! Ik heb echt een waslijst van villagers die ik schattig vind, maar wil nu vooral graag een olifantje.

Ik heb Raymond, Ketchup en Ankha in het begin meteen gekregen. Verder ga ik niet echt op zoek als er echt een leuke (niet perse dreamy) in mā€™n camp zit dan ga ik ervoor!

1 like

Ik snap de appeal van Raymond trouwens niet zo?

Tangy en Stitches omdat zij mijn favoriete bewoners in animal crossing new leaf waren. Tangy heb ik al dus alleen Stitches nog.

1 like

Hij is ook niet echt heel leuk

Ik vind Tia ook echt super cute! Geloof dat dat ook een olifantje is.

1 like

Pietro is aan het kamperen op mā€™n eiland, al 3 dagen. Hoe krijg ik hem weg? Ik wil hem niet, hij is super arrogant en ziet er stom uit. (Waarom is hij een A-tier?!)

Is hij je eerste kampeerder? Want die gaat niet weg tot je hem hebt uitgenodigd.

1 like

Ja hij is de eerste, o noooo ik vind hem zo stom!

Sterkte hahaha

1 like

Ik ben echt even een week of twee? gestopt met animal crossing en nu ben ik bang dat mā€™n hele eiland overwoekerd is en al mā€™n bewoners zijn verhuisd :sob:

Ze verhuizen alleen als jij toestemming geeft :grin: en je zal idd een beetje onkruid moeten plukken maar niks ergs!

1 like