Ik weet niet of je online hebt? Maar ik heb een grijze kitchenaid (volgens mij uit een ballon geschoten of uit een boom) die kan je dan catalogen en een 2 persoonsbed diy die ik kan maken voor je! Ben wel morgen pas online.
Wat is jullie beste tip om bepaalde niet-zo-leuke bewoners weg te krijgen? Ik klaag me een ongeluk bij Isabel en heb ook al heel veel met mân net geslagen totdat ze boos zijn (had ergens gelezen dat dat werkt - niet dus!)
Wie heeft dé truc?
Negeren en engelen geduld
Beardo vertrekt bij mij eindelijk na een week hem genegeerd te hebben
Ik negeer sommige echt al langer dan een week haha⊠en geduld is niet mijn schoonste zaak helaas
Vesta is inmiddels weg, nu Queenie nog. Negeren en geduld!
Heb er wel een lellike voor terug, Avery, maar goed.
Klagen werkt niet anders was mijn Sheldon al van de aardbodem verloren.
En inruilen voor iemand die langskomt op je camping place
Ja dat probeerde ik vandaag⊠maar dat werkt denk alleen als je een lege plek hebt?
Als je lang genoeg blijft kletsen en kaartspelletjes wint stelt de bezoeker op je campsite voor om iemand te vervangen. Als het iemand is die je graag wil houden moet je het spel meteen afsluiten en opnieuw opstarten. Ik heb het eerder deze week gedaan en het duurde heel lang, dat is wel een nadeel
Hahaha dit heb ik dus ook elke x
Ik wil bamboe hebben maar kom met die Nook miles telkens op dezelfde eilanden
Afval inpakken als cadeautje! Dan worden ze ook boos. Slaan met je net is interactie dacht ik.
Heb je online? Ik heb wel wat bamboeplanten/scheuten over! Kan het je vanmiddag wel sturen of dat je het komt halen, weet niet zeker of je bamboe kan opsturen
Samenvatting
Mijn code is sw 0351 6805 3035
Ik voeg je toe! Laat maar weten wanneer ik langs kan komen
Ga hem nu open gooien en de bamboe ophalen!
Ik heb vandaag sterrenregen, als iemand (met online) langs wil komen om wensen te doen kan ik mân poort wel openen. Celeste is er niet helaas
Ik vind mn starter villagers echt kut. Ik heb Diva en Tank. Ik vind die Diva een beetje eng uitzien. Als je ze negeert gaan ze weg toch?
Nee, is vaak gewoon random wie er weg wilt.
Is het heel nuttig als ik Harvey help met dat bruidspaar en die fotoshoot? Want ik vind dat heel erg stom en zou dat eiland liever niet meer bezoeken.