Animal Crossing

Ik denk gewoon een topic over je eigen huisdier :sweat_smile:
Ik zit wel in de discord maar houd het bij AC info haha

Haha Okee, dacht je AC huisdier :joy:

Alleen dieren zoals jij; vlinders bv :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Tipje voor jullie: via nookazon kun je spullen ruilen/verkopen, is echt super leuk!

Voor die 5 sterren kun je die DIY en spullen die je niet meer gebruikt beter niet neerleggen dat ziet Isabelle als rommel, als je die weghaalt krijg je misschien wel die 5 sterren! Toen ik dat deed had ik meteen 5 sterren

Nu bewaar ik ze in mā€™n huis en als er iemand langskomt leg ik het wel neer en haal het daarna weer weg

1 like

Ik neem mijn woorden terug over geen haaien kunnen vangenā€¦

Samenvatting

15 likes

Gefeliciteerd! Nog tips voor de arme zielen die geen haaien kunnen vangen?

Geen idee waarom het nu ineens wel lukt! Voor mā€™n gevoel doe ik niks andersā€¦

1 like

Dat van de avond wist ik al! Alleen het vangen wil niet zo.

Ben ze ook meteen kwijt! Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen

1 like

Vervelend die vis problemen!! Ik heb nooit gehad dat het niet lukte. Ik lees hierboven bij @Gerard A ingedrukt houden, maar dat doe ik nooit. Gewoon een keer op A drukken en wachten tot ie binnen is gehaald.

Ik heb gewoon bijna geen vissen en haaien meer! Misschien 1 haai ofzo per avond? Begin vd maand waren het er veel meer!

Volgens Isabelle is er vanavond een sterrenregen dus ik hoop dat mijn vriend iets voor zichzelf moet doen. Dan kan ik lekker lang AC spelen haha.

Bij mij helpt het om met koptelefoon te spelen, dan je ogen dicht doen en puur op geluid vis vangen.
Eerst hoor je dat ā€˜knibbelgeluidjeā€™ een aantal keer en als je dan de harde plons hoort meteen op de a-knop rammen.
En YouTube filmpjes erover kijken heeft ook flink geholpen :grimacing:

Bij mij trilt de switch ook. Eerst lichtjes en als de vis beet heeft aan de dobber (de dobber is onder water) dan langer. Soms is dat beet happen pas na 3/4 x lichtjes de dobber aanraken.

Ik was vandaag in Naturalis en bij sommige vissen, insecten en fossielen dacht ik HĆØ die heb ik ook al eens gevangen :joy:

17 likes

Wowwww ik had net mn eerste sterrenregen :star_struck:

4 likes

Sorry ik was even een beetje offline! Als je zin hebt om te komen komende dagen let me know :smiley:

Aww Leif is vandaag bij mij op bezoek met zijn (haar?) plantjes :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zit trouwens ook in de discord, maar het lukt mij niet om op bezoek te gaan bij mensen. Daar heb je zeker Nintendo Online voor nodig?

Klopt inderdaad, zonder Nintendo Online kun je niemand bezoeken. Je kunt eventueel een proefperiode van 7 dagen afsluiten.

Het verschilt per meubel. Die kitchen aid/stand mixers die verschijnen uiteindelijk een keer in je winkel. Maar er zijn ook meubels die je alleen als DIY kunt maken en niet kunt kopen.