Animal Crossing

Haha je kan dus op bezoek gaan naar andere eilanden van mensen en je kan ze ook bij jou uitnodigen.
Je kan kiezen tussen vrienden uitnodigen (eerst moet je dan vrienden zijn via nintendo) of met een dodo code.
Met vrienden uitnodigen zet jij je eiland open voor vrienden. Vrienden kunnen dan naar hun vliegveld en zeggen dat ze naar eiland van een vriend willen.
Met dodo code krijg je gewoon een code die je kan geven aan mensen, zij geven die dan door op hun vliegveld en dan kunnen ze bij jou op bezoek komen. En andersom uiteraard.

Ja zover was ik :smile: Maar ik heb nog niet uitgewisseld en geprobeerd. Maar heb weinig keus geloof ik, anders duurt het een eeuwigheid voordat je leuke dingen hebt.

Ohh sorry hahah :joy:
Ja misschien als je heel veel naar mystery eilanden gaat je op een gegeven moment ook wel ander fruit tegen komt, dat weet ik niet.
Maar het is ook leuk ook bijvoorbeeld dubbele diy’s uit te wisselen etc. of dingen die iemand anders in zn winkels heeft.

Ik heb die allemaal. Heb jij voor mij in ruil daarvoor peer? Die heb ik nog steeds niet :slightly_frowning_face:
Kunnen we het naar elkaar opsturen als we elkaar toevoegen met onze vriend codes?

Ja ik heb peer. Ik zal je zo een pb sturen. Ff mijn ijsje opeten :smile:

Jeej top :smiley:

Yessss mijn BEC-bewoner heeft eindelijk gezegd dat ze gaat verhuizen.

Ik heb nu 4 sterren: wat moet ik doen voor 5 sterren? Weet iemand dat?

Ik heb trouwens spullen + doe het zelfplannen neergelegd die ik niet meer gebruik, mocht iemand een keer langs willen komen

Heb je een dodo code voor me? :grin:

Ik heb al die dubbele plannen verkocht… Ik lees overal dat iedereen ze bewaard, doe ik nu iets gigantisch verkeerd? :face_with_hand_over_mouth:

Nee hoor maar het is leuk om ze uit te wisselen! Op discord hebben we er een aparte chat voor ook.

Wat is een discord? Ik zal ze vanaf nu bewaren!

Waar bewaren jullie al die dubbele diy dan? Want ik kan ze niet in m’n opslag doen of ik heb niet goed gekeken.

1 like

De meesten maken zo’n kraampje (diy die je met nookmiles kan halen) en daar leggen ze alles neer aan het begin van hun eiland

De eerste post in deze thread heeft een link! Kom er bij, het is heel gezellig haha

Ohh die heb ik nog niet! Nu je het zegt heb ik dat wel eens gezien bij een paar van jullie haha. Maar had ook nog niks bijzonders dubbel gelukkig.

Ik wil wel langskomen!

Ik heb trouwens peren/appels/perziken/kersen/sinaasappels als iemand iets nodig heeft

Wat bespreken jullie in die discord allemaal en hoe gaat zoiets?

We zetten de turnip prijs er op en als iemand een hoge verkoopprijs heeft gaat iedereen daar heen om turnips te verkopen, was afgelopen week bij mij. Heel gezellig haha. Verder ideeën opdoen en elkaar aan meubels en diy’s helpen. Zie het als een subforum

En foto’s van je huisdier posten

2 likes

Huh? Hoe kom je aan een huisdier? :smiley:
Heb wel al een katten krabpaal en voederbakjes.

Die gewoon neerzetten ofzo?