Animal Crossing

Ja zodra je erover na gaat denken, gaat het mis :smile:

2 likes

Jaa :muscle:t2:

1 like

Ik vind het soms wel leuk om rond te kijken in het museum haha! En heb het geld (nog) niet echt nodig eigenlijk

T museum is best wel mooi als ie vol raakt, en ik wil graag de verzameling compleet hebben. En financieel gezien kan het er wel af :wink: je hoeft er maar 1 op te offeren

Zo cute :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Jaaa de fossielen zijn zo leuk om te zien. Ik heb er al best wat af en alle extra fossielen leveren weer geld op

Haha, ik heb vandaag een mug gedoneerd aan Blathers :joy:

2 likes

Wooow ik ving vanavond 3 hamerhaaien, een zaaghaai en een walvishaai! Ik moet me er nog even overheen zetten dat het een spel is, best zielig om al die beestjes te vangen en te verkopen :disappointed_relieved: Maar goed, ik vind het ook al zielig om Blathers overdag steeds wakker te maken dus note to self: het is maar een spelletje!

9 likes

Nou kheb weer tering veel turnips gekocht hopelijk wordt het deze week niet weer een trieste verloren week met verlies zoals alle voorgaande weken

Maarjaaa what’s life without taking any risks

1 like

Ik heb ook weer twee zakken vol turnips🎉 nooit meer klingelzorgen met die dingen

Hoeveel waren ze bij jullie @LizzyBennet @Haai

1. Dat waren ze de laatste weken telkens bij mij. Ik heb heel de tijd pech gehad maar ik wil ook rich bitch worden dus ik doe maar weer een poging
1 like

Mijne waren eindelijk een keertje onder de 100, nu 94 haha

1 like

109, maar doordat ik ze tot nu toe via de discord makkelijk voor meer dan 500 heb kunnen verkopen maakt de prijs mij niet zo veel uit

1 like

kut ik moet ook in die discord

1 like

Jaaaa doe, maakt het spel nog leuker vind ik!

Ik mis die kersen, sinaasappel en appelbomen trouwens nog. Had verwacht dat ik die op andere eilanden tegen zou komen. Maar nog steeds niet na al die tijd spelen. Doe ik iets verkeerd of mis ik iets?

Misschien kan je je spullen bij iemand op zn eiland droppen, dan een nieuw eiland beginnen en je spullen weer ophalen?? (Wel moet je dan er rekening mee houden dat je de 1e dag niet kan vliegen dacht ik)

Nee is gewoon lastig aan te komen als je niet online speelt en naar eilanden van andere gaat. Weet niet of je online hebt? Ik heb nog wel wat fruit liggen, dan kan je die bomen planten.
Met die mystery eilanden kom je over t algemeen of je eigen fruit tegen of je ‘sister fruit’ dacht ik.

Ja ben sinds een paar dagen online maar heb allemaal nog niet uitgezocht hoe het werkt :sweat_smile: