Animal Crossing

Super leuk! Ik ben al wel op een feestje van een vd bewoners geweest, maar nog niet zelf jarig geweest.

1 like

Ik speel AC pas 3 dagen maar wat leuk en gezellig! Word er helemaal vrolijk van. :partying_face:

5 likes

Van haaaaarteeeee!! :dancingbanana:

1 like

Ja same! Ik vind het zooooo leuk om te doen. En alles is zo knus en vrolijk. Heb nu al helemaal zin in dat ik morgen wakker word en dat dan mā€™n museum af is, huis uitbreiding er is en als het goed is een nieuwe bewoner. Ik snap niet dat ik nooit eerder animal crossing heb gespeeld. Helemaal verslaafd.

6 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Ik hou van juni!!! Zoveel haaien en andere grote vissen gevangen al. Heb alles nu tentoongesteld op mā€™n eiland, kan niet wachten om ze morgen te verkopen :money_mouth_face::money_mouth_face:

4 likes

Vanaf 19:00, maar het is geen garantie dat er vallende sterren komen als Celeste er is. Isabelle verkondigt het weleens of als je tegen Celeste praat en zij er over begintā€¦

1 like

Hoe vang je haaien? Ofja, vissen met een vin? Alles wat hapt druk ik op A en dan zijn ze wegā€¦ werkt dat anders bij dit soort vissen?

Hm, zelfde als alle andere vissen. Volgens mij moet je wel iets sneller reageren.

1 like

Ingedrukt houden?

Ook al geprobeerd! Snap er niks van haha

Welke hengel gebruik je? Een breekbare? Misschien dat het daar aan ligtā€¦ ik gebruik altijd een sterkere.

Nee de sterkere. Vanavond maar weer op jacht :nerd_face:

Wel wachten tot de dobber onder is hƩ!
Daar kwam ik zelf echt veel te laat achter, tot ik zat te klagen tegen mā€™n vriend en hij het uitlegde. Terwijl hij zelf nog nooit AC heeft gespeeld :sob:

Yaaaasss heb eindelijk 3 sterren!

5 likes

Jaa dohh, haha! Net als bij de gewone vissen :joy: maar gaat toch telkens misā€¦ maar nu spot ik er al helemaal geen meer deze avond.

2 likes

Ik had/heb dat ook de hele tijd!! Bij vinvissen. Maarrr ik blijf proberen, ik had vanochtend namelijk wel deze overwinning

6 likes

Heb ik ook!! En ook heel weinig haaien :frowning: Wel net een schorpioen gevangen op mijn eiland maar die moet naar Blathers

Ik doe altijd mijn geluid op zijn hardst en dan mijn ogen dicht. Zodra de dobber onder gaat hoor ik je een bepaald geluidje en dan moet je eigenlijk direct klikken. Dit werkt bij mij altijd! Ik word helemaal zenuwachtig als ik die dobber zie bewegen haha.

3 likes

OMG @Evenveel

13 likes