Ja ga ik doen! Ik weet nog niet helemaal hoe dat werk maar heb de app gedownload dus ik ga even kijken.
Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga nog even geduld hebben en alvast alles sparen wat kan.
Ja ga ik doen! Ik weet nog niet helemaal hoe dat werk maar heb de app gedownload dus ik ga even kijken.
Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga nog even geduld hebben en alvast alles sparen wat kan.
Mijn switch doet t niet meer
We zijn precies even ver en tegelijk begonnen. Had volgens mij niet al mijn onkruid moeten verkopen
Ohhh balen, das gelukkig idd wel vervangbaar. Die van mij wil niet meer aan en niet meer laden, dus denk dat ie te leeg is geweest oid. Morgen maar even bellen met de Gamemania
Je hebt het later nodig voor heggen. Maar je kunt ook naar onbewoonde eilanden gaan, om andere vissen te vangen of schorpioenen bijv. En binnenkort zul je de opdracht krijgen om 3 huisjes te bouwen dan ga je met nook mile tickets ook naar eilanden waar wel een dier woont en vraag je of die naar jouw eiland komt. Dan kun je daar ook onkruid e.d. plukken.
Heb inmiddels ook m’n tent afbetaald en een huis gekocht maar ook die is pas morgen klaar. Inmiddels ook al m’n zakken groter gemaakt en allerlei vissen verzameld voor morgen in het museum. Nu heb ik alle opdrachten die ik kon doen nu inmiddels gedaan dus stop er maar even mee voor vandaag hahah. Dat vissen vangen is zo verslavend.
Kut ik heb alle vissen ook verkocht het is net het echte leven, kan niet met geld omgaan.
Ik vind vissen vangen in de avond wanneer het pijpen stelen regent heel relaxt.
Als je straks genoeg storage hebt in je huisje kun je de vissen bewaren tot c.j. langs komt, die betaalt er meer voor dan Tommy/Timmy
Ohh shiiiiiiiiiiiii—-
En de insecten bewaren voor Flick! Hij en Cj betalen 150 %
En ook niets in de verkoopkist doen, dat betaalt zelfs minder dan bij Timmy en Tommy
Ik ben Hans aan het negeren zodat ie weg gaat, maar in plaats van Hans wil een van mijn favorieten weg gaat mooi niet gebeuren
Gigi kwam een dag geleden melden dat ze ging verhuizen. Ik: bye Felicia.
De meeste saaie kamer van mijn huis maar wel redelijk matchy matchy. De rest is chaotischer en eclectischer
Het lukt me niet om een vallende ster te spotten. Gister was die uil er, ik heb echt goed opgelet maar geen één vallende ster gezien. Vallen die pas heel laat ofzo?
Wel een walvishaai gevangen.
Ik ben bovenop een heuvel gaan staan en had er soms wel 4 achter elkaar. Gewoon echt wachten haha!
Ik heb dat ook geprobeerd, maar ik vind dat zo saai haha. Ik heb ook echt geen geduld.
Nou, mijn turnips zijn 164. Ik ga er maar voor. Denk niet dat het beter wordt.