Animal Crossing

Nog erger: mijn dochter van 8 begon het spel en ik dacht whatevs omdat ik er vanuit ging dat ik een eigen eiland zou krijgen :weary::weary::weary::weary::weary::weary::weary:
Boy i was wrong…

Oh ja en ik speel nu af en toe op haar account omdat zij hoofdbewoner is maar zelf niet weet dat ze af en toe met Tom Nook moet praten. En ik maar denken, waarom is iedereen na 3 weken al zo ver?? Ik kreeg al die opties niet van brug bouwen, huizen plaatsen etc.

Volgens mij kreeg ik pas weer opnieuw kampeerders toen ik eenmaal die 3* had gehaald en KK Slider was langsgekomen!

Je kan de muziek registreren bij een speaker. En dan afspelen. Helpt geloof ik niet, maar is wel leuk.

1 like

Ik had al gauw drie sterren door bij elk huisje bloemen te doen en een bankje/stoel/hek

1 like

Dacht ik dus ook, ik ging op mijn vriend zijn switch maar hij vond het irritant dus kreeg ik mn eigen spel haha. Misschien ook de tactiek van je dochter🤣

Vind het trouwens best vreemd dat je niet eens 2 spellen oid op 1 apparaat kan spelen. Heb al bij meerdere mensen gezien dat ze voor kinderen een complete switch kopen.

Nee die muziek is niet nodig. Ik had niet eens door dat ik muziek kon kopen, ik dacht dat het fotolijstjes waren. Totdat ik na het concert 1 zo’n ding kreeg. Dus ik ben nu pas begonnen met die muziek dingen te verzamelen. :joy::joy:

Nou ik heb alle 480 berichten hier gelezen en een paar video’s van teske gekeken over animal crossing en nu weet ik het zeker. Ik ga het vandaag kopen. Heb er ook al helemaal zin in om te spelen.

16 likes

Ik heb vanochtend een witte haai gevangen😎

4 likes

Niceeee

1 like

Heeeel erg bedankt! Ga er vandaag mee aan de slag

Haha dat had ik ook met mijn zoon van 10. Die moest en zou hoofdbewoner worden. Nou na 10x overnieuw te zijn begonnen omdat hij, na tig werk van mij dat hele eiland verpest had door terraforming heeft hij het opgegeven :joy: dus nu heb ik eindelijk m’n eigen eiland en hij een switch lite om z’n Mario games te spelen. Hij moest en zou ook timetravelen omdat hij uiteraard geen geduld had.

2 likes

Destijds wel. Nu gaan sommige kaarten voor €100 per stuk of meer!

Bizar :o

Oke ik heb net een paar uur gespeeld maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen? Ik kan m’n kosten al bijna terug betalen, heb alles al gemaakt van wat ik tot nu toe kan, al het onkruid al geplukt en vanalles gevangen. Nu is steeds mijn inventaris vol en heb het gevoel dat ik nu niks nuttigs doe haha. Iemand tips hoe of wat nu? Het museum heb ik al geplaatst maar Blathers is er nog niet. Oh en hoe krijg je nieuwe recepten? En wanneer kan ik naar andere eilanden van echte mensen of mystery eilanden?

Ik gebruik jullie even als helpdesk, vind het leuker om ervaringen en adviezen van jullie te krijgen dan alles te googlen.

3 likes

Ik kom hier ook mee posten! Ik heb maandag AC gekocht en gisteren en vandaag gespeeld. Ik kom nog niet veel verder dan vissen en vlinders vangen, maar ik vind het tot nu toe al leuk, lekker rustig. Ik ga dit topic in de gaten houden voor alle tips! Volgens mij is er veel meer mogelijk dan ik tot nu toe weet (tijdreizen? haaien vangen?)!

3 likes

ik vond dat je sowieso de eerste dagen nog niet zo veel kan, je moet vaak wachten tot dat er de volgende dag iets gebouwd is enzo. Je kan ondertussen nookmiles sparen zodat je bijvoorbeeld al je zakken kan vergroten, dat vond ik wel fijn om snel klaar te hebben.
Je kan altijd even aan Tom Nook vragen wat je kan doen!

Haha jullie zitten precies waar ik een week geleden ook zat. Aan het begin van AC heb je even geduld nodig, het kost een paar dagen om alles op de rit te krijgen. Ik zit nu op dag 7 en sta elke ochtend op met plezier zodat ik kan zien wat er aan mijn eiland veranderd is :joy:

Je kan tijdreizen door de setting van je switch aan te passen, dan kun je sneller progress maken. En je kan haaien vangen vanaf een uur of 4 volgens mij.

1 like

Als je een Miles-bon koopt kun je naar random eilanden! Dus je klusjes doen die in je telefoon staan onder het plusje. En zoals hierboven ook al wordt gezegd: sparen voor gereedschapsring en grotere zakken :sparkles:

Ik heb een hamerhaai :heart_eyes: en een zaaghaai haha zo leuk

1 like

En lid worden van de discord @Rozecoupeschaar :grin::grin::grin::grin:

3 likes