Animal Crossing

Jullie mogen best komen maar het liefst even via de discord (link in beginpost). Daar wordt een lijst bijgehouden met wie er aan de beurt is zodat het soepel loopt zonder te veel wachtschermen.

Edit: vanavond zet ik mijn eiland wel weer even open

Ik heb deze diys over, ze mogen allemaal weg

Is er nog iemand die vanavond van zijn turnips af wil voor 504 klingels? Stuur dan even een pm, dan stuur ik vanavond rond 9 uur de dodocode

1 like

Ik ben denk ik heel dom. Maar ik heb nog nooit knollen / Turnips kunnen kopen? Of kijk ik er zo overheenā€¦

Iedere zondag ochtend (van 7u tot 12u dacht ik) loopt er iemand rond die knollen verkoopt. Ze heeft ook van die knollen op der hoofd (als een soort hoed). Als je tegen haar praat dan kan je knollen kopen. Ze zijn iedere keer een andere prijs. Gedurende de rest vd week kan je ze dan verkopen. Ook daar verschilt de prijs in de ochtend/middag en per persoon.

Als iemand Raymond heeft, zou je dan wellicht die willen ruilen voor jouw dreamie? Ik heb iedere kaart

Wauw, hoe kom je aan iedere kaart? Kun je dat zo kopen?

Maakt leuke receptie-opstelling
Alpacaā€™s: MeEr RoZe
:unamused:

2 likes

Even een domme vraag. Ik was AC aan het spelen en ondertussen wat anders aan het doen dus ik heb maar door gelikt bij het stukje van de bruiloft. Hoe krijg je meubeltjes op het eiland?

Voor die fotoā€™s?

Jup

Als je die fotostudio gaat inrichten kun je gewoon alles uit de opslag halen! Dus als je binnen bent kun je gaan inrichten en dan de opslag openen.

Correct me if iā€™m wrong, want heb dit pas 2x gedaan haha.

2 likes

Ben gisteren helemaal opnieuw begonnen met mijn eiland omdat ik zo baalde van hoe mijn gemeentehuis stond. Eerst alles op het eiland van mn vriend gedropt en vandaag kan ik weer reizen dus ben nu voor de 15e keer ofzo op en neer aan het gaan. Wat een gedoe met maar 20 plekken in mijn zakā€¦ eerst had ik er 40 :rofl:

1 like

Wow!! Commitment dit, hoe stond je gemeentehuis eerst? En hoe nu?

Ahhhh top!!! Moet je dan je eigen meubels mee nemen op zak?

Nee en zelfs ruimte over houden in je zakken! Je kunt op Harvey eiland altijd bij al je spullen, volgens mij zelfs die je ooit gehad hebt maar dat weet ik niet zeker.

1 like

Nee dat klopt!

Eerst stond het gemeentehuis echt zo scheef maar wel recht voor de ingang. Irriteerde me er zooo aan. Ik wilde mijn huisjes als dorp in het midden hebben. Nu heb ik het gemeentehuis een de rechterkant in het midden ongeveer. Dat komt overeen hoe ik uiteindelijk mn dorpje wil plaatsen.
Maar i kinda regret it xd ben al zo lang bezig. Wel steenrijk door eerst al mn zooi te verkopen wat ik niet mee wilde nemen.

Oh ik snap je zo, mijn gemeentehuis staat ook veel te veel vooraan :sob: Maar mijn kind zit ook op dit eiland dus no way dat ik overnieuw kan beginnen. Misschien over een tijdje als voor haar de lol eraf is haha

Aahh ja irritant he! Heb jij ook veel te snel gekozen aan het begin? Ik had niet eens door dat er verschillende kaartjes enz waren :sweat_smile: Was zo blij met het spel hahah