Animal Crossing

Woow! Nog nooit geweest, helaas!

Vet! Schorpioeneneilamd is sinds de laatste paar updates steeds moeilijker te krijgen

Het is 1 juno mensen. Ik was er aan toe. Al was het alleen al voor de nieuwe dingen in Animal Crossing.
2020 hoezee.

7 likes

Jaaa ben ook benieuwd! Heb ‘m in mei gekocht dus nog niet in andere maand gespeeld.

1 like

Jaaa zo leuk, ik heb hem ook in mei gekocht net als @Bush
Was vanmorgen al enthousiast dat ik andere weeds had :joy:

3 likes

Ja echt hè, en ik heb al een walvishaai gevangen! Wel jammer dat die linea recta naar Blathers moest, kan de money wel gebruiken eigenlijk.

1 like

Thanks voor alle turnips tips! Ik heb ze ook maar gewoon in m’n kamertje gedropt, haha.
Mochten het er volgende week meer zijn en het past niet, gooi ik 't maar gewoon buiten op de grond denk ik :sweat_smile:

1 like

Er zijn een heleboel nieuwe vissen bij :slight_smile::slight_smile:

Heb ik helaas nog niks van gemerkt :joy:

De meeste kun je pas in de avond vangen.

Hier is een overzicht van alle vissen!

1 like

Aaargh wat doe ik verkeerd? Soms als vissen bijten en ik klik snel en op tijd, ontsnappen ze nog! Iemand tips? Het is meestal bij grote vissen.

1 like

Tilapia is de nieuwe zeebaars man, vang alleen maar die

Ik probeer goed te kijken naar de dobber en te luisteren naar het ‘plop’ geluid. En dan als een idioot op A klikken hahah. Heb wel het idee (weet het niet 100% zeker) dat hoe zeldzamer de vis is, hoe minder tijd je hebt om op A te duwen.

1 like

A ingedrukt houden!

1 like

Omg ik ga het proberen!

Ohhh ik vang nog steeds alleen maar zeebaars tot nu toe :joy: en die gestreepte turkeydinges!

1 like

Die kraaien nogwat? (Ik heb ‘m in NL staan haha) Die leveren ten minste nog iets op, ik heb alleen maar zeebaarzen of horsmarkrelen.

Ja ik bedoelde in de rivier! Daar vang ik alleen maar tilapia. In de zee inderdaad nog steeds zeebaars, maar de tilapia is nu op zo’n level als de zeebaars voor mij haha, dat je alleen maar die nog lijkt te vangen

1 like

Turnips zijn 504 bij mij vanmiddag!

1 like

Wow, kan ik even langskomen? Ik heb er niet heel veel, 1 bezoekje is genoeg hahaha