Animal Crossing

Ik heb net echt meeeega veel turnips gekocht, dus ik hoop dat ik wat winst ga maken komende week haha. Hoe bewaren jullie je turnips? Ik denk dat ik ze gewoon op de grond ga bewaren, maar twijfel of ik er een hek omheen moet zetten (ik speel toch niet online…)

In de badkamer :joy:

3 likes

Nou, ik heb alle huisjes en bewoners maar nu moet ik alles mooier maken. Maar met die paar items per dag in die winkel wordt dat niks natuurlijk. En ik wil paden maken. Wanneer kun je dat doen?

1 like

Als K.K is geweest en je dus 3 sterren hebt! Veel bloemetjes planten en onkruid wieden tot die tijd, en wat diy dingen neerzetten!

Je moet even met Isabelle praten zij en naar de rating van je eiland vragen. Zij geeft dan aan wat je moet doen om het te verbeteren.

Heb je echt niks aan, aan dat advies van haar :sweat_smile:

@Haai ga wel ff onkruid verwijderen dan.

1 like

Oh tegen mij zei ze dat ik meer meubels buiten moest plaatsen en toen ik dat gedaan had had ik 3 sterren.

Vandaag de server kunnen bemachtigen van 100k nu kan ik een nerdkamer maken. :grinning:
Ik heb echt belachelijk veel meubels in de opslag omdat ik even geen inspiratie heb.

1 like

Ik heb een afgeschermd tuintje gemaakt haha

11 likes

Ik dump ze in een kamer, haha.

Dit is zo schattig!

1 like

Sheldon is echt mijn BFF hahaha

Ik heb bij elk huis ook een zitje of iets anders gemaakt en wat bloemen erbij. Oh en een bankje bij het strand enzo. Volgens mij telt dat ook allemaal voor je punten.

Ja ben bezig maar ik trek het niet want alles is lelijk wat ik nu kan krijgen/maken. Ugh, stijl kost geld. En tijd blijkbaar.

Ja ik vind veel meubels en bloemen ook echt meeeh maar gebruik ze toch maar, anders is elk huis precies hetzelfde :sweat_smile:

Dat vind ik dus geen optie. Dit spel hoort relaxed te zijn maar benadrukt alleen maar de perfectionistische kant in mij :sweat_smile:

1 like

1 like

Haha ik heb precies hetzelfde vind echt bijna alles lelijk dus alles ziet er hetzelfde uit

2 likes

Iemand op zoek naar roze bloemen? Ik heb er te veel. Het zijn voornamelijk mums maar heb van bijna alles wel wat geloof ik

Hahaha nice! Ik word elke keer op “hetzelfde” mystery eilandje neergezet helaas :frowning: