Animal Crossing

Dat vind ik heel lief!

1 like

ahh heb 7,50 euro korting gekregen van bol bij besteding vanaf 50 euro en nu twijfel ik zo of ik het spel moet kopen of niet

Jaaa ik heb Ava ook en ze is mn lievelings! :grin:

1 like

JAAAAAAA

En lekkere kip shaming hierbovenā€¦ :joy:

1 like

Doe het!! Ik heb het spel nu maar kort en het is geweldig! Ook leuk als er meer noobs zijn haha

Neeee we houden allemaal van Haar

Ja, maar waar ben ik als Dikkekip in het verhaal bedoelde ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik word helemaal gek van Twiggy dus ben dr nu aan het negeren in de hoop dat ze gaat verhuizen :joy: Vind het ergens ook wel zielig maar het is zoā€™n bitchy vogel

Ik heb net een switch en het spel gekocht en nu al helemaal blij. Ik heb alleen wel stomme starters, maar die kan je weg pesten toch? :grimacing:

3 likes

Het beste is bffs met ze worden of ze een week lang negeren. Weet alleen niet of dat zo vroeg in het spel al lukt haha

1 like

Ze hoeven ook niet nu meteen te verdwijnen, ik kan nog wel even met ze leven denk ik. Als ze in de toekomst maar weggaan. :joy:

1 like

Wie zijn je starters? Ik had echt geluk haha, Bam en Katt! Katt is niet de schattigste maar ze is wel lief.

1 like

Weet niet of je het al weet, maar de volgende villagers kan je uitkiezen door naar mystery Islands te gaan!
Zodra je nieuwe villagers mag van Nook dan.

1 like

Zo dacht ik ook maar uiteindelijk is eentje weggegaan en de ander is nu mā€™n BFF en wil ik nooit meer kwijt (al is ie nog wel lelijk)

1 like

Pashima en Shelden. Sheldon mag van mij ophoelen maar tot op heden is dat nog niet gelukt.

Ik kreeg vandaag Julius Cesar op de camping dus ik ben blij. Nu draagt ie een toga.

6 likes

Ik heb Sprocket en Canberra. Beide best lellekerds. :joy:

@Quinoa Ja dit wist ik! Had me een beetje ingelezen, dus ben heel benieuwd wat er komt.

@Chief Haha ja dat kan natuurlijk ook nog. Ik heb wel een leuk hoedje van Sprocket gekregen, dus misschien kom ik er ook nog op terug.

Ik heb ook Sprocket en vind hem best leuk haha, alleen zijn inrichting is echt lelijk :unamused:

1 like

Ik heb ook Sheldon. Vind hem wel leuk!

2 likes

Ik vind hem een vuile opschepper: ā€œKIJK HOEEEEEEEEEEE SPORTIEF IK BENā€. Houd je waffel en ga weer op beukennootjes kauwen, jij pluimstaartig knaagdier. :wink:

2 likes

Hallo ik heb Vesta, een of ander dom schaap of ram. Die is pas lellik en stom.

1 like