Hier kwam ik ook echt pas na een maand achter Je kan insecten (op boomstammen bv) ook besluipen! Had ik ook geen idee van.
Ja die heb ik ook nog niet zo lang door
Nog een aantal beginnerstips: je kunt 8 materialen uit elke steen slaan, met de pijltjes naar links en rechts kun je snel tussen gereedschappen wisselen (voordat je de toolring hebt), bij de atm kun je je inventory een aantal keer uitbreiden, als een ander je bloemetjes water geeft heb je meer kans op bloemen in een zeldzame kleur en je kunt meubels op je eiland slepen/draaien door ze met A vast te pakken
Omg dat laatste is denk ik de beste tip!! Zo eens proberen
en als je op het strand manilla schelpen opgraaft kun je vis-voer maken! En daarmee steeds vissen lokken.
Ik speel het spel nu 2 dagen, ik heb alle objectives allemaal af iemand een code van een eiland dat ik even mag bezoeken? Ben zo benieuwd hoe het er kan zien!
Wow heb je heel je huis uitgebreid en alles al? Of begrijp ik je verkeerd hahah.
Mijn eiland is nog is nog in aanbouw haha. Ik heb net de servicebalie uitgebreid.
Alle objectives?
Ik heb door prive gedoe weinig gespeeld afgelopen dagen en ik denk steeds aan alle vlinders die ik gemist heb enz
Ohh nee ik hoorde opeens een vallende ster maar was druk met een domme zeebaars vangen. De volgende kon niet omdat ik mn hengel nog vast had Maar daarna kwam nog een reeks van 5 yay
Je kan de eerste paar dagen niet zoveel omdat alles gebouwd moet worden enzo. Alle dingen voor de nieuwe inwoners gedaan, mân huis is afbetaald en ik ben nu bezig met afbetalen van de uitbreiding. Er is alleen maar zoveel onkruid te plukken en te verkopen, vissen te vangen, mysterie eilanden te bezoeken, âdingen te doenâ op een dag.
Ben blij als het museum morgen open is, kan ik al mân spullen aan Blathers geven
Ja dat is waar inderdaad! Maar je heeft al veel gedaan vind ik haha!
Oh wow . Thanks! Sorry Blathers, ik ga je versnellen
Goedemorgen!
Ben gisteren begonnen met een grote opruiming en heb allemaal gekke meubels en kledingstukken op mijn strandje gelegd. Ook wat fruit (heb inmiddels alles) en bamboe.
Mocht je het leuk vinden om langs te komen, stuur even een berichtje dan stuur ik mijn dodo-code.
Heb overigens niet het mooiste eiland ooit, ik kloot gewoon wat aan
Edit: ga zo offline, vanavond vanaf 20.00 ongeveer ben ik er weer!
Ja leuk!! Ik kan je allen geen berichtje sturen omdat je een privé profiel hebt
Ik heb hem naar je gestuurd! Je kan via je eigen profiel een berichtje sturen naar iedereen trouwens
Ik wil wel! Heb nog niet zoveel diy kaartjes
Ah ja, dat kan wel door een nieuw bericht te maken en dan bij ontvanger mân gebruikersnaam in te vullen! Ik heb al wel reacties gehad dus er zijn er nog maar een paar over, maar die mag je wel komen proberen als mân bezoek weg is. Ook voor @Kaassoufle
Sorry, het ging ineens snel
Wie is die kip
Ava! En ze zit altijd in de weg