Animal Crossing

Je kan ook bij de luchthaven een kaartje sturen naar een bewoner en daarbij kan je dan een cadeautje toevoegen. Kost wel 200 klingels.

1 like

Ik heb EIN-DE-LIJK een Switch weten te bemachtigen, hopelijk komt ie vanavond. Ik kan echt niet wachten om te beginnen met spelen!

7 likes

Mn knollenprijs is nu 162 zo hoog heb ik het nog nooit gehad :rofl: vanochtend was 132. Snap echt niet hoe sommigen bijna 600 hebben ;o

als ze niks aan het doen zijn heb je die optie indd. Als ze bijv aan het vissen zijn of plantjes water geven dan kun je dat niet

1 like

Hahaha deze komt bij mij wonen :heart:

11 likes

Ik kwam net de zus van Blathers tegen en die heeft uitgelegd hoe je vallende sterren kan doen. Komen ze dan ook vanavond of pas als dat bij de opening wordt verteld?

Bij mij kwamen ze die avond ook gelijk, als Celeste er is

1 like

Alleen als zij er is zelfs :grin:

1 like

Ohh!!! Maakt het dan nog uit waar op je eiland je gaat staan? :sweat_smile:

Oh echt! Wist ik niet haha

Nouu heb een halfuur naar die lucht gekeken en er kwam niks :frowning:

Meestal wanneer er sterrenregen is, zegt Isabelle het in haar dagelijks toespraak. Tenzij ze andere mededelingen heeft (weet ik niet 100% zeker), zoals verhuizingen. Celeste komt ook wel eens naar je eiland, zonder dat er een sterrenregen is voorspeld. En dan vallen er ook geen sterren. Maar soms heb je random vallende sterren. Maar dat zijn er dan echt maar een paar. Tot zover mijn sterrenregen kennis :joy:

2 likes

Ik had een flinke sterrenregen vanavond. Me eerste :heart:

7 likes

Ik snap nog steeds niet goed wat je met de sterren kan, ik heb daar amper diy’s van?

Die krijg je van Celeste. Het verzamelen gaat wat sneller wanneer je haar bezoekt op andere eilanden haha

Ik kom nooit anderen tegen op eilanden? Of kan dat ook alleen online.

Ik kom alleen anderen tegen als ik zelf nog een huis vrij heb op m’n eiland!

Villagers of mensen? Mensen krijg je alleen met online en op uitnodiging, villagers als je een plot beschikbaar hebt.

Villagers bedoel ik, maar heb idd geen huis vrij zoals @Evenveel al zegt!

Man man man, lijkt zo’n simpel spel. Maar ondertussen spam ik jullie met allemaal vragen en check ik allerlei blogs haha!

Ik schaam me omdat ik nu pas doorheb dat je ook sneller kan lopen door op b te duwen :flushed:. Wel een gamechanger!

1 like