Animal Crossing

Ik heb geen nookpunten meer voor tickets, alles is op. Ik heb de switch uitgezet en weggelegd voor nu

Ik wil wel tickets doneren als je later nog wil? Heb veel punten over en ik kreeg er laatst willekeurig tien van een bezoeker die ik niet ken

Ik vind het echt een leuk spel maar raak soms in paniek als ik tips & tricks lees :joy: er kan / moet zĆ³veel dat ik gewoon soms niet weet wat ik moet doen. Dan ga ik maar weer de zoveelste horsemakreel vangenā€¦

Herkent iemand dit?! :weary:

5 likes

Ja heb ik soms ook wel een beetje hoor.
Ook als ik eilanden van andere mensen zie dan vraag ik mezelf echt af of ik dat ooit voor elkaar ga krijgen :sweat_smile:

1 like

Ja dit! Ben dus ook gestopt met insta / YouTube kijken voor tips enzo. Ben nu maar dingen aan het maken / bloemen aan het planten voor een beter eiland. Ben al weer ik het hoelang aan het sparen voor een brug.

Oh en die knollen (turnips?) hoe kom je daar aan??

Die kan je alleen op zondag kopen, tussen 9 en 12u sochtends! Er komt dan een poppetje met een snotneus op je eiland, die verkoopt ze

2 likes

:joy::joy::joy::joy: true though

5 likes

Ik ben trouwens met een kamer met alleen maar keukens, koelkasten, kookwaren etc. :joy:

3 likes

Zeker herkenbaar! Ik keek zoveel YouTube om ideeen op te doen voor mā€™n eiland, die vervolgens toe te passen (poging tot dan) en er dan achterkomend dat je je hele eiland verpest hebt :joy:

Ben van t weekend maar opnieuw begonnen. Wel met time travel want haaien vangen is toch wat leuker dan voor de 1000e keer een zeebaars te vangen :smile:

Ik heb nog een half uurtje, mag ik misschien nog bij iemand op bezoek? Ik heb appels, sinaasappels, kersen, kokosnoten en perziken.

Ik ben nieuwsgierig naar andere eilanden dus had via een of ander forum een dodo code opgespoord. Kom ik ook dat eiland, heeft die gast een heel hekwerk neergezet met een kleine opening. In die opening zat zijn personage met een kroon op, op een kruk geld te eisen voordat je naar binnen mochtā€¦

Mijn godā€¦Ik wist niet dat mensen het spel zo serieus nemen.

1 like

Hahahaha wat

Ja heel vreemd! Is toch juist leuk om gewoon mensen op je eiland te ontvangen?

Ja dat soort mensen heb je idd. Je mag wel bij mij langskomen als je wil? Ik beloof dat je niet hoeft te betalen :joy:

2 likes

Oh graag!

Ik stuur je een dodo code via pb

Ja, heel erg! Ik kijk/lees het niet meer en ga gewoon lekker mijn gang op het eiland.

1 like

Ik vind het spel het leukst als ik zelf gewoon een beetje loop aan te kloten. Het hoeft niet perfect hƩ! En de meeste dingen die je nog niet begrijpt kom je vanzelf tegen, de knollen ook.

1 like

Ik lees overal dat je je eilandbewoners cadeautjes moet geven, als je ze wil behouden. Maar hoe geef je een cadeautje? Heb al wel inpakpapier gekocht en iets ingepakt, maar ik kan het ze niet geven.

En ik wil twee andere eilandbewoners ditchen dus ik negeer ze maar het heeft nog niet zoveel effect.

Als je praat kan je soms als derde (middelste) optie kiezen ā€œik heb wat voor jeā€ of iets in die trant maar dat gaat niet altijd (weet niet precies waarom eigenlijk). En dan kan je iets uit je inventaris kiezen om te geven.

1 like