Animal Crossing

Haha. Hopen op een goede week! Ik heb deze week iets meer gekocht dan vorige week.

1 like

Ik ben opzoek naar alle diy’s waar je bamboe voor nodig hebt hahah. Ik heb mega veel bamboe, omdat ik via nook miles steeds op een bamboe eiland kom, maar ik heb er 0 diy’s voor! Dus als ik die van je zou mogen hebben, heel graag! :blush:

1 like

Die heb ik in 2 kleuren!

En @FrozenFlame als je meer bamboe recepten wilt, ik heb er ook een boel over ^^.

1 like

Tuurlijk! Ga je vandaag nog spelen? Ik kan de poort eventueel nu al openen, dan zal ik je de dodo code toesturen

1 like

Oh graag! Ik ga zo spelen!

@FrozenFlame

Het resultaat :smirk:

15 likes

Haha leuk!! :blush:

1 like

Ahhh zo blij dat hier een topic voor is!! Ik heb (voor zover ik weet) alle soorten fruit, dus mochten jullie nog iets missen let me know

Heeft iemand nog een uitnodiging voor de discord?

In de eerste post.

1 like

Helemaal gemist, thanks!

Ik heb een bamboo-shoot lamp DIY voor je!

Tell me more!

1 like

:thinking: ik heb dat vaak geprobeerd maar nooit geluk gehad! Dan blijf ik het flirten met de dodo maar proberen

1 like

Hoe zijn jullie knollenprijzen? Heb mn hele inventory vol gekocht (40) en bij mn vriend zn switch per ongeluk 42 :rofl: en nu stress ik erover

Niet zo hoog. 86. Ik hoop dat ze toch nog wat omhoog gaan deze week. Heb er 750 gekocht :grin:

Ik doe dat ook iedere keer, maar het lijkt alsnog random waar ik terecht komt.

83😂 ik heb ze gekocht voor 96 geloof ik. Maar goed we hebben nog bijna een week te gaan!

Beardo gaat morgen z’n spullen pakken om te verhuizen, dus mocht iemand hem willen dan kan je contact met mij opnemen :hugs:

Ik heb 18 uur eiland zitten hoppen op zoek naar Raymond of Judy en het is me nog niet gelukt. Ik moet hier echt om huilen.

Ahh ben je nog wel van plan om door te gaan?