Heb je peren nodig?
Ik wel! Stuur maar een berichtje als je tijd hebt
Oeh graag!
Zal jullie zo berichten, mn batterij is leeg haha heb zo lang gespeeld. Disclaimer mn eiland is echt een mess. Ben nog erg aan het puzzelen over hoe ik het ga verbouwen allemaal
Ik moest een seventiesblouse aan en kreeg toen ook nog ergens een tamboerijn. Toeval bestaat niet.
Ohh wat leuk dit topic! Mijn schoonbroertje heeft zijn switch meegenomen met Animal Crossing en ik mag hem een tijdje lenen! Ik heb de hele dag gespeeld haha. Ik twijfel of ik online ga kopen, is wel leuker spelen denk ik?
Okee, ik heb Nintendo online gekocht haha. Is er misschien iemand online?
Je mag wel bij mij langskomen als je wilt!
Gezellig!! Het is mijn eerste dag dat ik dit speel haha. Wat is jouw code?
Leuk! Ik heb je een PB gestuurd!
Ik ben nog nooit op een ander eiland geweest via dodo code, mag ik misschien bij iemand komen kijken? Heb niks nodig ofzo, wil gewoon eens ergens rondlopen
Je mag bij mij wel langskomen! Ik ben nog niet lang bezig dus nog geen grootse dingen op mijn eilandā¦ heb nog nooit een bezoeker gehad.
zal vanavond mijn code wel dmāen als ik thuis ben
Ik heb vandaag toch maar zelf een switch gekocht haha. Dus nu helemaal zelf beginnen met een eiland!
Leuk!!
Ik speel al een paar maanden en heb via reddit bij random mensen alle fruit kunnen verkrijgen Vond de eerste keer iemand bezoeken echt spannend haha. 1 keer iemand gehad die alleen gratis tickets wou, heb afgedwongen om te ruilen voor fruit. En een ander die puur alleen wilde ruilen (degene had veel afspraken met anderen gepland, maar was verder wel aardig).
Ik zag op reddit iets over catalogue parties, is hier interesse voor?
Dan spreek je bijv. af met 5 mensen, iedereen neemt 5 items mee. De items drop je op de grond. Iedereen pakt de items op en dropt ze weer op de grond. Je neemt je eigen items weer mee. Omdat je de items ooit āin bezitā hebt gehad, kun je ze bestellen via Nook Shopping.
Ik heb een heleboel dubbele diys, wil een van jullie hier iets van hebben?
- Golden wall
- Orange umbrella
- Peach wall
- Peach rug
- Jungle flooring
- Jail bars
- Basket pack
- Bamboo stook
- Log chair
- Bamboo noodle slide
- Bamboo flooring
- Leaf
- Armor shoes
- Natural garden table
- Wooden-mosaic wall
- Bamboo sphere
Moet je wel Nintendo online hebben natuurlijk
Ohh ik heb geen online Denk dat ik dat toch wel moet nemen.
Je zou de proefversie zeven dagen kunnen proberen als je dat nog niet hebt gedaan?
Ik heb een soort van per ongeluk 2 zakken vol met knollen gekocht dus als iemand deze week weer 570 klingels voor knollen kan krijgen hoor ik het graag hahaha ik hoop zo dat ik hier geen spijt van krijg
Oh goeie tip! Ga er van de week even naar kijken, moet de komende dagen veel werken en vind het dan zonde van die gratis dagen