Animal Crossing

Mag ik met het account van mn vriend komen? Ik heb op mijn account geen knollen gekocht omdat ik wilde tijdreizen (wat ik nog steeds niet durf)

1 like

Ja super bedankt! Ik wilde nog vragen of je fruit nodig hebt, maar hij gaat om de minuut opslaan omdat er een nieuw iemand komt hahaha dus ik ben er weer vandoor. Dankjewel :blush::blush:

1 like

Ja hoor

Dankjewel! Heb jij iets nodig?

Nee hoor ik heb genoeg :blush:

1 like

Hij is gecrashed
Nieuwe code is KQ0K5

Bedankt nog!:smile::smile:

1 like

Graag gedaan

Veel bloemetjes en hekjes enzo planten, en met je Nookmiles plannen kopen voor buitendecoraties voor je eiland. Lantaarpalen enzo. Dan heeft je eiland genoeg sterren en komt K. K. en krijg je die straten geloof ik

Edit: en met Isabelle praten over de rating van je eiland nadat je gedecoreerd hebt

2 likes

Ik kom met mijn nook vliegtickets steeds op dezelfde eilanden. Veranderd dit nog of zal ik toch online moeten aanschaffen?

En hoe zorg ik ervoor dat mijn bamboe groeit? :joy: Die stekjes zijn na drie dagen nog steeds niet gegroeid. Staan in het gras trouwens.

Waarschijnlijk staan ze dan te dicht op elkaar of te dicht langs het water!

1 like

Ohh langs het water misschien ja!! Ga ze zo maar even verplaatsen!

Dit heb ik dus ook steeds, nu heb ik 7 dagen gratis online aangezet maar nu kan je alleen bij vrienden op het eiland komen die ik dus nog helemaal niet heb voor de Switch :neutral_face:

Je mag best bij mij langskomen als je iets nodig hebt! Kan ook zonder al vrienden te zijn :slight_smile:

Oh wat lief! Het werkt dat dan? Met zoā€™n Dodo code? Sorry ben echt nog heel nieuw met Animal CrossingšŸ˜…

Ja! Het spreekt voor zich eigenlijk als je het menu doorloopt, als iemand je een dodocode stuurt krijg je toegang zolang die poort naar dat eiland open staat. Stuur maar een berichtje wanneer je tijd/zin hebt ^^.

Ik heb best veel bloemen ā€œoverā€. Ga ze morgen eens uitgraven allemaal. Heb jij wellicht interesse?

Helemaal top! Laat maar weten wanneer je online gaat.

Ik ben vanaf nu tot een uur of 9 online! Stuur me maar een berichtje wanneer jij wilt

Bij wie mag ik op bezoek? Ik heb appels, kersen, kokosnoten en perziken.