Animal Crossing

Geen idee hoe hij verder is, maar vond hem er wel leuk uit zien :stuck_out_tongue:

Hoi allemaal!
Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar heb nog nooit zelf iets gepost. Ben van de week met AC begonnen om samen met m’n zoontje te kunnen gamen (Fortnite is niet echt mijn ding haha) en we vinden het heel erg leuk om samen te doen. We hebben veel aan de tips die we hier lezen, heel erg bedankt!

7 likes

Ik ben op zoek naar kersen en peren! Ik heb zelf kokosnoten, appels, sinaasappels en nectarines. Heb alleen geen idee hoe het voor de rest werkt :sweat_smile:

Oh die twee heb ik precies en ik zoek alles nog wat jij hebt behalve de kokosnoten! Ik weet ook niet precies hoe het werkt dus dan kunnen we samen stuntelen. Ik kan alleen pas na werk.

Leuk!! Stuur maar een berichtje als je klaar bent :relaxed:

1 like

Ik heb mijn knollen vandaag voor 578 verkocht :blush::blush:

4 likes

Welkom! Leuk dat je het samen met je zoon speelt.

1 like

Woahhh kom ineens op een bamboe eiland?! Ik wist niet eens dat dit bestond haha!

Morgen maar eens online aanschaffen: iemand kersen / appels / kokos / bamboe nodig? Ik moet al het andere fruit nog.

Edit: en m’n eerste schorpioen gezien, meteen knock out. Wist ik veel dat die krengen zo snel zijn…

2 likes

Op bezoek bij @Vlinder :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Jij maakt echt steeds de leukste screenshots. :heart:

1 like

Haha ah, je bent altijd welkom voor een fotoshoot!

1 like

Heeft iemand zin om een dezer dagen diy’s te ruilen? Heb ook veel dubbele fossielen, is dat ook mogelijk om te ruilen?

Heeft er iemand fruit te ruil nu? Ik heb zelf kokosnoten, perzik, kersen en appels. Ik moet even uitvogelen hoe je iemand toevoegt haha

Haha ja ook lekker met mijn bijl in mijn handen :joy::grimacing::+1:t4:

1 like

Mijn turnips zijn 570

Dodo code is HCYWW

5 likes

Super lief van je, thanks!! :smile:

1 like

Graag gedaan :blush:

1 like

Ik ben steeds net te laat :joy:

Ik heb mijn gate nog open! Ik laat ze tot 12 open