Animal Crossing

Zijn er nog meer soorten fruit die je nodig hebt?

Ahhh Guys ik ga toch ook maar online aanschaffen als ik jullie zo verhalen zo lees! Ik krijg alleeeeeen maar eilanden met kersen, al 2 weken dus ben het helemaal zat haha!

same! heb kersen en peren en twijfelde nog over online maar ik wil ze eigenlijk toch wel allemaal

ik heb ook nog een strand vol met dubbele DIY recepten (je krijgt er maar weinig geld voor dus vond het zonde ze te verkopen, maar je kan ze niet in de opslag van je huis doen??? dus daarom maar op het strandje)

Oh op die manier! Dan denk ik ook dat het binnenkort wel zal gebeuren ja. Thanks!

Jaaa dat ook! Verkopen en kopen telde bij dat bedrag. Denk dat je dat snel bij elkaar hebt.

Ik ga er eens over nadenken, dankje!

Ja, heb nu alleen nog appels, kokosnoten en perziken thanks to @Schorem!

Dus kersen en wat nog meer er maar is heel graag. :grin:

1 like

Ik kan later vandaag wel bij je langskomen? Ik heb sinaasappels op m’n eiland en nog wat kersen in m’n storage

Ja prima! Zeg maar hoe laat ongeveer. Ik heb appels sowieso en blijkbaar ook andere vissen. Dus hengel gerust. Appels ook gewoon uitschudden. En zal er wat klaar zetten.

Wie heeft er tijd en fruit wat ik nog niet heb, dan kom ik even langs en kan ook wat eigen fruit meenemen!

Beetje laat maar:
Die van mij gaat ongeveer 4-5 uur mee, denk ik

Maar ik speel op halve brightness en zet de wifi uit als ik het niet gebruik. Dat helpt!

Ik heb net 7 dagen gratis online ‘gekocht’. Als ik het goed begrijp kun je niet zomaar bij iemand langs toch? Ik heb alleen maar appels kokosnoten en kersen, dus niet zo veel te bieden haha

Ja je hebt eigenlijk verschillende opties:
Je kunt je eiland met een Dodo code openzetten voor iedereen, voor vrienden of alleen voor beste vrienden. Zodra je elkaars switch friendcode heb uitgewisseld en bij elkaar langs bent geweest, dan wordt je vrienden. Daar krijg je overigens een vrienden app op je Nookphone voor.
Je kunt er ook voor kiezen om ‘gewoon’ je eiland open te zetten, en dan kunnen alleen vrienden of beste vrienden langskomen, zonder Dodo code te gebruiken. Hopelijk leg ik het zo een beetje goed uit haha

1 like

Toevallig, ik startte net het spel op en toen kreeg ik de mededeling dat Nooks Hoek morgen dicht is voor verbouwing!

4 likes

Update: mijn unwanted eilandgenoot is nog steeds niet weg EN zit nu steeds in mijn tuin bijdehand te kijken. MOVE BITCH

12 likes

Is de discord nog actief?

Wendy is eindelijk opgerot :partying_face: en nu heb ik Hans haha

3 likes

Haha vind je die leuker? Ik ben juist net blij dat ik van die Hans af ben!

Jaaa die is zeker nog actief. Wil je de link?

Ja graag!